Nimelt eristasid esikolmikut lõpujoonel vaid sajandiksekundid, ent Lorenzo Baldassarri (Yamaha) pidi pärast võistlust esikoha Dominique Aegerterile (Yamaha) loovutama, sest võttis viimast kurvi liiga suure kaarega ja sattus seepärast teisel pool äärekivi olevale keelualale. Kolmanda koha võttis aga Nicolo Bulega (Ducati), kes küll juhtis lõviosa võistlusest, ent oli sunnitud väikese vea tõttu mõlemad Yamaha „kliendid“ kaks ringi enne sõidu lõppu mõõda lubama.

Triumphi leeris lõpetas Stefano Manzi viiendal ja Hannes Soomer 11. kohal, ent eestlane alustas võistlust 27. kohalt ja võttis sõidu käigus tervelt 16. kohta tagasi. „Pärast kvalifikatsiooni oli selline tunne, et käed ulatavad maha,“ tunnistas Hannes pärast võistlust. „Hakkasime reedel uusi lahendusi läbi proovima, et tagarattale pidamist juurde saada, aga eksisime selle käigus ära ja saime tulemuseks tsikli, mis oli piiri peal sõites teistest kaks sekundit aeglasem. Loomulikult läks kvalifikatsioon samuti aia taha ja otsustasin võistlusele minna Asseni rajal toiminud seadega, sest see oli viimane kord, kui ennast ratta seljas mugavalt tundsin.“

Ja ehkki mehe sõnul läksid esimesed viis ringi kompimise nahka, et ratast uuesti tundma õppida ja usaldust taastada, hakkas üheksandast reast alustanud Soomer järjepanu ettepoole liikuma. Stardis õnnestus koguni seitsmest võistlejast ettepoole saada ja kuigi sõidu käigus toimus mõni nihkumine ka katkestajate tõttu, on enamik „skalpe“ ausalt välja teenitud.

„Sõit oli võitluslik ja ette tuli nii mõnigi ärev olukord, aga mul õnnestus neist puhtalt läbi tulla. Ma pole jupp aega NII tagant alustanud ja loodetavasti ei tule seda enam niipea teha. Pühapäeval läheme rajale samuti Asseni seadega ja loodetavasti ootab ees hoopis parem päev,“ rääkis Soomer.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena