"Arvestades hooaja algust ja seda, et Hyundai oli Portugalis napilt ühe auto poodiumile saanud, ei kuulunud Hyundai võit ja kolmas koht Sardiinias tõenäoliselt kellegi kihlveopanustesse," kirjutab Lindsay.

Ralliajakirjaniku sõnul andsid Hyundai edusse oma tugeva panuse ka Toyota sõitjad Elfyn Evans ja Esapekka Lappi, kes healt positsioonilt katkestasid.

"Lisaks võinuks rallivõitja [Tänak] ikkagi tagasilöögi saada, kui reedest kahte viimast etappi poleks tühistatud, kuna ta tundis, et probleeme oli ülekandesüsteemiga. See oli õnn – midagi, mida Hyundail viimasel ajal eriti ei ole olnud," rõhutas Lindsay.

Alles viienda kohaga piirdunud Rovanperä kohta kirjutas Lindsay: "Unustage Rovanperä reedene kiirus. Me kõik teadsime, et Itaalias teepuhastajana päris kõrgesse konkurentsi jäämine on raskem kui Portugalis. Kuid Sardiinias oli tema turvises näha mõnda lõhet. Kui tee puhastamine oli vältimatu, siis tagatiiva lõhkumine oli välditav. See maksis talle veelgi rohkem aega, kuna see häiris oluliselt tema Yarise käsitsemist. See oli kasulik meeldetuletus, et isegi pärast ootamatut kolme järjestikust võitu on temagi ikkagi inimene. Ta võib teha vigu ja jätta võimaluse, mille teised ära kasutavad."

"Ilmnes ka teine ​​probleem – tema [Rovanperä] ja Yaris pole täiuslikus harmoonias. Tal oli raske meelitada autot käituma nii, nagu ta seda tahtis aeglasematel ja tehnilisematel katsetel. Ralli kitsaimal ja tehnilisemal kiiruskatsel oli ta aeglasem isegi Teemu Sunineni Rally2 autost. Küsimus on, kas tema rivaalid suudavad selle [nõrkuse] Safari rallil maksimaalselt ära kasutada?" lisas Lindsay.