Sardiinia võimud hoiatasid, et kolmapäevast pühapäevani on saarel erakordsed ilmastikutingimused. Hoiatus kehtib eriti Sardiinia saare lääneranniku kohta, kus asub ka ralli keskuseks olev Alghero linn.

Prognooside kohaselt tõuseb võistlusnädalavahetusel temperatuur tavapärasest kuni kümme kraadi kõrgemale. See tähendab, et termomeetri näit võib tõusta üle 37 kraadi ja kohati isegi üle 40 kraadi.

Rallisõitjad olid suure palavusega hädas juba eelmisel kruusarallil Portugalis, kus ilm polnud kaugeltki nii kuum kui Sardiinias. Probleemiks on, et uued Rally1 hübriidautod lähevad seest väga palavaks, sest väljalaskesüsteem asub otse kaardilugejate kõrval.

Hyundai meeskonna juht Julian Moncet kurtis Portugali etapil DirtFishile, et probleemid on lausa nii suured, et kui Keenias on suvel väga kuum ilm, ei pruugi rallisõitjad Safari ralli etappi lõpetada.

Ka Portugalis võidutsenud Kalle Rovanperä (Toyota) nõustus kriitikaga. "Ausalt öeldes on autos liiga palav. Ma arvan, et meeskonnad ja FIA peaksid selle eest hoolt kandma, jälgima või tegema mõned reeglid, sest kui autos on 50, 60 kraadi sooja, pole see enam päris ohutu. Teie aju ei tööta tegelikult normaalselt ja kuigi olete füüsiliselt heas seisukorras, ei tähenda see, et autos viibimine on endiselt ohutu," ütles Rovanperä Portugalis.