Lidli pressiesindaja rääkis Financieele Dagbladile, et otsuse taga on üha kasvav kriitika MM-i korraldajamaa valiku pärast. "Selle taga on mitu tegurit. Praegu maailmas toimuva taustal ei arva me, et oleks õige aeg suure kampaaniaga välja tulla," ütles ta.

Poeketid on tavaliselt jalgpalli suurturniiriks reklaami mõttes põhjalikult valmistunud. Eelmisel aastal kulutas Lidl Euroopa meistrivõistluste ja teiste suviste suurvõistluste kampaaniateks 6 miljonit eurot.

Amnesty International avaldas aprillis raporti, mis paljastas, et Katari turvamehed peavad elama tingimustes, mis sarnanevad sunnitöölaagritega. Varasemast on teada, et MM-i staadioneid ehitades on hukkunud sadu välistöölisi.

Jalgpalli MM-finaalturniir toimub 21. novembrist 18. detsembrini.