MX1 ja MX2 klasside ühistes sõitudes oli oodata väga huvitavat võistlust. Kahjuks ei alanud avasõit eestlastele kõige paremini, sest Tanel Leok lükkas pärast soojendusringi oma võistlusratta hopis boksidesse ja starti ei tulnudki. Leok sai soojendusringil aru, et tsikli mootor ei tööta õigesti ja tehnika säästmiseks oli targem mitte starti minna.

Avasõidus võttis stardivõidu Karlis Sabulis. Ilusa stardi tegi meie poolt Karel Kutsar, kes stardi järel teine oli. Kutsar langes hetkeks küll leedulase Domantas Jazdauskase järele kolmandaks, kuid ta tõusis kiiresti tagasi teiseks. Leedulasest möödus ka Gert Krestinov ja nii asusid Eesti mehed kahekesi jälitama Sabulist. Kutsar survestas terve sõidu jooksul lätlast ja sai paaril korral juba talle kõrvale, kuid möödasõitu teha ei õnnestunud ja avasõidu võit kuulus Sabulisele. Kutsar lõpetas teisena ja Krestinov kohe nende seljataga kolmandana. MX2 klassi arvestuses oli avasõidus Eesti parim viienda koha saanud Rait Kaimer. Võidu võttis Toms Macuks, teine oli Karlis Alberts Reisulis ja kolmas Edvards Bidzans.

Teises sõidus sai starti tulla ka varuratta võtnud Leok, kes stardi ka kinni pani ja Sabulise ees sõitu juhtima asus. Lätlane hakkas kohe Tanelit kõvasti survestama ja paari ringi järel õnnestuski tal leida möödumiskoht. Korraks sai Sabulis ka mõne sekundilise edumaa Leoki ees, kuid sõidu edendes leidis Tanel hea rütmi ja püüdis lätlase uuesti kinni. Sarnaselt avasõiduga aga Sabulis ühtki eksimust sisse ei lasknud ja Tanelil väga head võimalust möödumiseks ei tulnudki. Sabulis võitis taas sõidu, Leok lõpetas teisena. Koos kahe liidriga suutis kogu sõidu sammu pidada ka Krestinov ja tema tuli finišisse kolmandana. Avasõidus teise koha saanud Kutsar jäi kahjuks juba teisel ringil raja äärde. MX2 klassi arvestuses oli esikolmik sama mis avasõidus. Eesti parim oli seekord Kairo Katkosilt, kes lõpetas sõidu kuuendana.

Etapi kokkuvõttes oli MX1 klassis parim 50 punktiga Sabulis, teise koha sai 40 punktiga Krestinov ja kolmandana 34 punktiga suurde sporti tagasi tulnud Tomass Sileika. Esikümnesse mahtusid Eesti sõitjatest veel kuuendana Andero Lusbo ja ühe sõidu punktidega sai seitsmenda koha Leok. MX2 klassis oli parim Macuks, teise koha sai Reisulis ja kolmanda koha Bidzans. Eesti parim oli kuuenda kohaga Kaimer. Seitsmes koht kuulus Katkosiltile.

125cc klassis asusid kiirete lätlaste vastu võistlema Sebastian Leok, Tristan Uiga ja Romeo Pikand. Juba enne sõite oli selge, et puhta kiiruse poolest keegi Janis Martins Reisulisega sammu pidada ei suuda ja täpselt nii ka läks. Avasõidu võitis Reisulis koguni 43 sekundilise edumaaga Tomass Saicansi ees. Kolmanda koha võttis Roberts Lusis. Järgmiste kohtade jagamisel osalesid juba ka Eesti poisid. Uiga tuli lõpuks finišisse neljandana ja Leok viiendana. Pikand lõpetas sõidu üheksandana.

Teises sõidus tegi ilusa stardi Leok, kes asus võistlust juhtima. Avaringi lõpuks oli liidrikohal juba euroopa tippu kuuluv Reisulis, kes seejärel ka oma teed läks ja kindla võidu taas võttis. Leok pidi tunnistama ka Saicansi ja Lusise paremust, kes sõidu teise ja kolmandana lõpetasid. Leok võttis lõpuks neljanda koha ja Uiga oli kuues. Pikand katkestas sõidu.

Etapi kokkuvõttes oli esimene Reisulis, teise koha sai Saicans ja kolmanda koha Lusis. Leok teenis neljanda koha punktid ja Uiga viienda koha punktid.

Kui 125 klassis oli lätlaste pidu, siis 85cc klassis kuulusid kõrgeimad kohad Eesti poistele. Avasõidus läksid kiirelt oma teed Travis Leok ja Gregor Kuusk. Leok juhtis sõitu algusest lõpuni ja võttis Kuuse ees võidu. Kolmas oli kogu sõidu Jan Marten Paju. Teist asus asus juhtima samuti Leok, kuid seekord suutis Kuusk temast mööduda ja sõidu ise võita. Kolmanda koha võttis Paju ees Alberts Knapsis.

Kokkuvõttes tuli 47 punktiga esikohale Kuusk, teine oli samade punktidega Leok ja kolmas 38 punktiga Paju. 85B klassis tegi 65cc klassi rattaga kaasa Lucas Leok. Kuigi ta avasõidus korduvalt kukkus suutis ta sõidu ikkagi teisel kohal Toms Dankertsi järel lõpetada. Teises sõidus Leok nii palju eksimusi enam ei teinud ja ta võttis esikoha Dankretsi ees. Tema paremust pidid tunnistama ka paljud 85cc põhiklassi sõitjad. Sellest piisas, et ka päeva kokkuvõttes esimeseks tulla Dankertsi ees. Kolmas oli Arturs Vinters.

Külgvankrite klassis olid meie ainsad esindajad Gert Gordejev ja Kaspars Stupelis. Suurfavoriidid olid vennad Lielbardised, kes päev varem Karksi-Nuias korraliku lahingu ka Varikule ja Kunnasele olid andnud. Avasõitu asusidki Lielbardised juhtima. Gordejev ja Stupelis olid stardi järel neljandad. Pikka aega ei suutnud nad mööduda Janis ja Peteris Jegorovsist. Sõidu keskel see siiski õnnestus, kuid selleks hetkeks olid teisel kohal sõitnud Rupeiks ja Liepins juba korraliku edumaa saavutanud. Gordejev ja Stupelis suutsid vahe küll praktiliselt kinni sõita, kuid finishis oldki ikkagi kolmandana. Võidu võtsid Daniels ja Bruno Lielbardis.

Teises sõidus õnnestus Gordejevil ja Stupelisel koha teisele kohale pääseda ning nad olid ka ainsad kes suutsid Lielbardistega kaasa minna. Noored lätlased võtsid siiski lõpuks üsna kindla esikoha. Gordejev ja Stupelis lõpetasid teisena ning Rupeiks ja Liepins kolmandana.

Etapi kokkuvõttes olid 50 punktiga parimad Lielbardised, teise koha said 42 punktiga Gordejev ja Stupelis ning kolmanda koha samade punktidega Rupeiks ja Liepins.