FIA ettepanekud vormel-1 reeglite muutmiseks
Kurjad keeled väidavad, et FIA ja Mosley kulude vähendamisprogrammi prioriteediks tõstmine on otseses seoses Fiati majandusraskustega — Ferraril ei ole enam nii palju raha põletada kui varem.
FIA pakutud uuendused (2008. aastast):
- Ainult üks rehvitootja alates 2008. aastast.
- Mootorid peavad senise kahe nädalavahetuse asemel kolm sõitu vastu pidama.
- Käigukast peab neli nädalavahetust vastu pidama.
- Kui mootorit või käigukasti tuleb enneaegselt vahetada, siis karistatakse seda lisaraskustega auto juures.
- Testisõitude piiramine 30 000 km aastas.
- Iga meeskond tohib nädalavahetusel kasutada ainult kahte autot.
- Concorde Agreementi muutmine: Autot ja mootorit tohib müüa teistele meeskondadele.
- CDG tagatiiva kasutuselevõtt rohkemate möödasõitude eesmärgil.
- Vähendatakse aerodünaamilist survejõudu.
- Piiratakse potentsiaalselt huvitavate aerodünaamikavaldkondade uurimist, et vähendada kulutusi.
- Auto miinimumkaalu vähendatakse seniselt 605 kg-lt 550 kilogrammini.
- Mootorite pöörded piiratakse 19 000 pöördeni minutis, hiljem võidakse seda tõsta 20 000 pöördeni.
- Tagarehvide laius tõuseb seniselt 640 mm-lt 710 mm-ni, esirataste laius suureneb 365 mm-lt 460 mm-ni. Slickid tulevad tagasi.
- Kütuses peab olema vähemalt 5,75% biokütust.