Märtin Saksamaa rallil neljas
18. katsel (SS18)oli Märtin kaheksas, suutes selle järel säilitada neljanda koha rallil. Katsel oli kiireim Gigi Galli. Stephane Sarrazini autol purunes pooltelg.
17. katsel (SS17) oli Märtin neljas, hoides neljandat kohta ka ralli arvestuses. Katse kiireim oli Gigi Galli, rallit juhtis Loeb.
16. kiiruskatsel (SS16) näitas Märtin parimat aega ja oli selle järel endiselt neljas.
15. kiiruskatsel (SS15) oli Märtin 9. ja hoidis pärast katset rallil neljandat kohta. Katsel oli kiireim Sebastien Loeb. Toni Gardemeister tegi pirueti, Daniel Sola aga kihutas teepiirdesse, jäädes hiljem ette Markko Märtinile, kelle hoogu ta pidurdas.
14. kiiruskatsel (SS14) oli Märtin 9., hoides selle järel neljandat kohta. Kiireim oli katsel Loeb.
Laupäev Saksamaa rallil:
Saksamaa ralli teise päeva järel oli Markko Märtin neljas. Rallit juhtis Sebastien Loeb.
13. katsel (SS13) oli eestlane neljas, hoides sama kohta ka kiiruskatse järel ralli arvestuses. Katsel oli esimene Sebastien Loeb.
12. katsel (SS12) oli Märtin seitsmes. Katsel oli kiireim Francois Duval. Kiiruskatse järel hoidis Märtin neljandat kohta.
Saksamaa ralli 11. kiiruskatsel (SS11) oli Märtin seitsmes ja hoidis selle järel neljandat kohta. Katsel oli kiireim ralliliider Loeb.
Ralli 10. katsel (SS10) oli Märtin viies, hoides selle järel neljandat kohta.
Ralli 9. kiiruskatsel (SS9) näitas Märtin neljandat aega ja jäi ralli neljandale kohale selle järel.
Ralli kaheksandal kiiruskatsel (SS8) oli Märtin neljas. Neljandale kohale ralli arvestuses aitasid Märtini aga Petter Solbergi hilinemine katse starti, mille eest ta sai 1,5 minutit trahviaega ja Toni Gardemeisteri Fordi elektriprobleemide pärast. Lisaks oli Märtin kiirem teisest Fordi piloodist Roman Krestast.
Laupäeva esimesel kiiruskatsel (SS7) oli Markko Märtin viies ja hoidis selle järel seitsmendat kohta. Katsel oli kiireim Sebastien Loeb.
Reede Saksamaa rallil:
Kuuendal kiiruskatsel (SS6) oli Markko Märtin seitsmes ja hoidis seitsmendat kohta ka rallil.
Viiendal katsel (SS5) oli Märtin seitsmes ja ta hoidis seitsmendat kohta ka selle järel. Rallit juhtis Sebastien Loeb.
Neljandal kiiruskatsel (SS4) sai Markko Märtin kirja viienda aja ja liikus sellega seitsmendaks. Ralliliidriks sai katse järel Sebastien Loeb.
Kolmandal kiiruskatsel (SS3) kihutas Markko Märtin oma Peugeot’l vastu seina ja suutis katsel saada vaid 13. aja. Katse järel oli Märtin kaheksas. Rallit juhtis Francois Duval.
Teisel kiiruskatsel (SS2) oli Markko Märtin neljas, olles sel kohal ka katse järel.
Saksamaa ralli esimesel kiiruskatsel (SS1) oli Märtin viies. Kiireim oli katsel Sebastien Loeb.
Saksamaa ralli esimesed kümme:
Koht | Sõitjad | Auto | Aeg |
---|---|---|---|
1 | Sébastien LOEB | CITROEN | 3.27.13.2 |
Daniel Elena | Xsara WRC | ||
2 | François DUVAL | CITROEN | +37.4 |
Sven Smeets | Xsara WRC | ||
3 | Marcus GRÖNHOLM | PEUGEOT | +2.04.8 |
Timo Rautiainen | 307 WRC | ||
4 | Markko MÄRTIN | PEUGEOT | +4.09.4 |
Michael Park | 307 WRC | ||
5 | "Gigi" GALLI | MITSUBISHI | +5.03.6 |
Guido D’Amore | Lancer WRC05 | ||
6 | Roman KRESTA | FORD | +5.12.3 |
Jan Tománek | Focus RS WRC 04 | ||
7 | Petter SOLBERG | SUBARU | +7.48.1 |
Phil Mills | Impreza WRC 05 | ||
8 | Stéphane SARRAZIN | SUBARU | +8.34.1 |
Denis Giraudet | Impreza WRC 05 | ||
9 | Xavier PONS | CITROEN | +9.09.2 |
Carlos del Barrio | Xsara WRC | ||
10 | Harri ROVANPERÄ | MITSUBISHI | +9.11.6 |
Risto Pietiläinen | Lancer WRC05 |