Kõik sai alguse Teise Maailmasõja päevil, kui siia eitati Kuningliku Lennuväe treening ning õppelennuväli, mis peale sõja leidis kasutuse ringrajana. Vanad lennurajad ühendati ja hulljulgetele meestele oli võistlustander valmis. Sõitjatele oli 4,6 kilomeetrine rada eriti meeltmööda just tänu tema kiiretele kurvidele ja pikkadele sirgetele, mis tegid Silverstone`ist maailma ühe kiireima ringraja.

Kiiruseid tuli hakata vähendama aastal `73, Jody Scheckter põrutas Woodcote`i kurvist välja ning sooritas meeletu autoakrobaatika demonstratsiooni, milles õnneks tol korral keegi tõsiselt viga ei saanud. Sellele järgnes shikaan, mis alandas oluliselt kiirust 250 km/h kurvis.

Kui kaheksakümnendate keskel tõusid kiirused taas rekordkõrgustele, oli taas aeg Silverstone`i aeglasemaks teha. See trend jätkus ka üheksakümnendatel ja tänaseks on pea kõik kurvid saanud endale uue kuju. Sellest hoolimata on Silverstone maailmas üks kiiremaid radasid, mis omakorda toob palju elevust publiku ning sõitjate hulka.

Eelmisel aastal põrutas Michael Schumacher piduririkke tõttu Stowe kurvist välja kummibarjääridesse ning vigastas oma jalga. Sel aastal suutis Ricardo Zonta samas kurvis testide ajal tänu esivedrustuse rikkele muuta oma auto prügihunnikuks, kuid õnneks pääses vaid väikese lõikehaavaga näpul. Michael Schumacher ei jätnud asja sinnapaika ning peale testipäeva lõppu käis ta raja omanikega sündmuskohal, et muuta see kurv turvalisemaks. Vähem kui nädala jooksul tehakse mitmeid parandusi kummivallidele ja kurvidele, et sel aastal ennast keegi ei vigastaks.

Eelmisel aastal sai võidujoovastust tunda shotlane David Coulthard, kes võitis sõidu peale seda, kui Mika Häkkinenil tuli ratas alt ära ja Michael ennast seina sõitis. Sel aastal on McLarenid võidule suhteliselt lähedal, kuid nende nõrgaks kohaks on vastupidavuse puudumine. Samalaadseid probleeme nägime ka eelmisel aastal, kui kord tulid rattad ära, kord ütlesid mootorid üles ja mitmel korral oli see sõitjate viga.

Michael Schumacheril on õnnestunud võita kolm esimest etappi sel aastal ning eeldusi ka neljandaks on rohkem kui küll. Ferrari on toestanud, et sel aastal ei ole ta ainult vastupidav, vaid ka peaaegu sama kiire, kui McLaren. Kahekordsed maailmameistrid saavad sel korral taas selgitada, kes neist kahest esimesena kohale jõuab.

Head kiirust on näidanud ka Williams, kel sel aastal uus mootor katsetada ning sissesõita. BMW oli ületamatu turboajastul ja tundub hoogu võtvat ka oma teisel sisenemisel vormel 1 karuselli. Ralf näitas testides väga häid tulemusi ja tegi seda ka Imola GP`l, kus õnnetuseks üsna sõidu lõpus mootor üles ütles. Jenson Button on oma 20 eluaasta kohta Silverstone`is juba palju sõitnud ning kui temalt sel aastal mingit head tulemust oodatakse, siis seda just Silverstone`is.

Jordan on endiselt hädas käigukastidega, mis kipuvad küll saba andma, küll ei leidu sealt õiget käiku. Eddie Jordan on kümne aastaga ehitanud üles siiski täiesti konkurentsivõimelise võistkonna, kes on ikkagi sel aastal pretendeerimas kolmandale kohale konstruktorite arvestuses. H.H. Frentzen sai oma lapse kätte ning see peaks vahvale sakslasel omajagu kindlust ja hoogu juurde andma. Tiimi uus poiss Jarno Trulli on näidanud, et ei jää võiskonnakaaslasest sugugi palju maha ning temaltki võib oodata sel aastal poodiumi kohti.

Taevas ei sina aga Prosti ja Minardi tiimide kohal. Prostil ei ole uue mootoriga paremini läinud, kui vanaga ja probleeme tundub veel kuhjaga olevat. Minardi tiimil napib endiselt raha, hoolimata sellest, et Hispaania telegigant Telefonica on tiimi suuromanik.

Sauber, Arrows ja BAR võitlevad kindlasti punktikohtade pärast. BAR tiim on leidnud vastupidavuse, kuid kiirusest jääb siiski veel palju puudu. Mika Salo on oma sõbrale Villeneuvile igati vääriline vastane, nagu näitas ka Imola sõit, kus kamraadid sõidu üheskoos lõpetasid.

FIA on sel aastal tõstnud Silverstone`i kolme kuu võrra ettepoole, mis tähendab ilmselt suhteliselt heitlikku ilma rajal. Inglismaa kevad ei erine just palju meie endi omast ja aknast välja vaadates võib näha, kuidas päikesepaiste vaheldub vihmaga. Viis aastat tagasi sadas sel ajal Silverstone`is lund. Loodame väga, et FIA liigutus ei jäta võistlust toimumata, ega ei juhtu nagu mõned nädalad tagasi Nazarethis, kus CART sarja sõit edasi lükati, kuna maad kattis 5 sentimeetrine lumevaip.