Väidetavalt sõlmis Salo kolme aastase lepingu, mille alusel ta testib 2001 ning sõidab 2002 ja 2003 aastatel. Seejärel asub Salo tiimi juhtkonda, et jätkata meeskonna edasiarendamist.

Salo tundub olevat Toyotale eriti meelepärane, sest on ta ju mitmeid aastaid sõitnud vormel Nipponi klassis Jaapanis, kust ta endale ka jaapanlannast naise võttis. Kogemust on Mikal rohkem kui küllaga, et adekvaatset arendustööd teha ning sõiduoskusi tõestas ta eelmisel aastal võites Ferrari roolis etapil kergelt teise koha, kuigi oleks pidanud olema esimene. Tema tiimikaaslaseks saab Allan McNish, kes juba praegu tegeleb auto ettevalmistamisega.

Salo eitas pikka aega Toyotasse siirdumist, kuid küsimus oli tema lepingus Sauberiga. Nimelt oli lepingus punkt, mille alusel Salo võib lõpetada lepingu varem, kui Sauberi meeskond ei ole esimese kuue seas pärast Ungari GP-d. Sauber on seitsmes.

Sauberist lahkub ilmselt ka Pedro Diniz ning uuteks võimalikeks pilootideks võivad saada Alex Wurz, Ricardo Zonta, Jos Verstappen, Nick Heidfeld ja praegune testisõitja Enrique Bernoldi.