Rahvusvaheline autoliit FIA tahab tulevasi WRC-autosid nimetada Rally 1 klassis. Need sõidukid oleksid hübriidmootoriga, aga kõiges muus antakse võrreldes praeguste autodega järgi. FIA eesmärk on WRC-sarja meelitada rohkem tootjaid.

"Küsisin oma bossilt (Adamolt) otse, et kas ta nõustus selle s****a. Tundub, et nõustus," rääkis Neuville väljaandele Autosport.

"Kulude vähendamine, autode viiekäiguliseks muutmine, keskmiste diferentsiaalide keelamine, vähem aerodünaamikat - ausalt öeldes ei näe ma sellel mõtet. Kolm aastat tagasi otsustasime WRC-le uue elu anda ja minu arust see töötas. Nüüd läheme tagasi natuke paremate R5 autode juurde," lisas belglane.

Neuville'i sõnul pole ta kindel, kas ta soovib üldse uute autodega sõita. "Vaatame, mis saab. Ma ei tea," ütles ta.

Adamo ütles, et tema toetab uusi regulatsioone ja tagasiteed pole. "Teeme ühe asja selgeks - Rally 1 autode kontseptsioon on FIA ja tootjate vahel kokku lepitud."