Suure tõenäosusega jätkab M-Spordis 25-aastane Teemu Suninen, kellel on selja taga esimene täispikk hooaeg WRC-sarjas. Midagi ametlikku siiski veel kinnitatud pole. Tänavu tema tiimikaaslaseks olnud Elfyn Evans liitus teatavasti Toyota meeskonnaga.

"Kõik on jätkuvalt lahtine, aga me tahame kindlasti sarjast osa võtta ja mõtleme juba reisimisega seotud logistika peale," rääkis meeskonna pealik Richard Millener.

"Täpselt nagu igal hooajal, tahame ka järgmisel osaleda igal etapil kahe masinaga," lisas Malcolm Wilson. "Ühe autoga osalemine poleks ei finantsilises ega sportlikus plaanis mõistlik."

Suur küsimus on aga selles, kes need kaks kohta täidavad. Kui Sunineni koht peaks enam-vähem kindel olema, siis teise rooli taha pretendeerivad veel mitu meest. Üha enam on M-Spordiga hakatud seostama Sunineni kaasmaalast Esapekka Lappit, kes jäi tööta Citröeni MM-sarjast lahkumise tõttu. Saksamaa väljaande Rallye-Magazini andmetel räägib Lappi kasuks ka asjaolu, et Citröen maksab veel järgmise aasta lõpuni soomlasele palga välja.

Samal ajal sooviksid WRC-s kindlasti võistelda veel Jari-Matti Latvala, Kris Meeke, Andreas Mikkelsen, Mads Östberg, Craig Breen, Hayden Paddon ja Gus Greensmith.

Tänavuse hooaja tõeline ebaõnnesõdur oli uus-meremaalane Paddon, kes pidi M-Spordis sõitma tänavu kahel rallil, kuid jäi lõpuks mõlemast eemale. Soome ralli eelsel testisõidul lõhkus ta auto nii kapitaalselt, et etapiks seda enam korda ei saadud. Lisaks pidi Paddon osa võtma Austraalia rallist, aga see jäeti laastavate metsapõlengute tõttu ära.

"Väga kahju, et Hayden ei saanud võimalust," tunnistas Millener. "Ta on tore ja usaldusväärne mees. Meie vahel on jätkuvalt hea kontakt ning usun, et näeme teda Fordi roolis veel."

Millener lisas, et mõnel etapil plaanitakse võistlustulle saata ka kolmas masin. "Kuna plaanime kahele mehele anda võimaluse sõita kaasa täishooaeg, siis mõtleme ka kolmanda masina peale. Seal võib võimalus tekkida nii Greensmithil, Paddonil või kellelgi kolmandal."

"Me eelistaksime nooremaid sõitjad, kellega saaksime aastaid koostööd teha ja MM-sarja tippu aidata," andis Malcolm Wilson vihje uue hooaja rallimeeste osas.

Ülejäänud kahes meeskonnas on seis uueks hooajaks kindel. Hyundais teevad täishooaja kaasa valitsev maailmameister Ott Tänak ja Thierry Neuville, kolmandat autot hakkavad jagama üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb ja Dani Sordo.

Toyotat esindavad uuel aastal Citröenist lahkunud Sebastien Ogier, britt Elfyn Evans ja nooruke soomlane Kalle Rovanperä. Jari-Matti Latvala on tõdenud, et loodab eelarve kokkusaamisel teha kaasa viiel etapil ning kõik peaksid tulema Toyota roolis.