Uues WRC2 klassis on järgmisel hooajal kavas kaheksa etappi: kaheksast Euroopas toimuvast rallist tuleb neil osaleda seitsmel, lisaks valitakse FIA poolt välja ka kaks väljaspool Euroopat toimuvat etappi, millest tuleb WRC2 tiimidel ühel osaleda. Selle muudatusega soovitakse soosida tiitliheitlejate omavahelist mõõduvõttu: tänavusel hooajal võisid sõitjad kõikide etappide seast endale rallisid valida ning see tekitas olukorra, kus tiitliheitlejad sageli ühel etapil omavahel vastamisi ei olnudki, vaid võistlesid erinevatel rallidel.

Kui WRC2 klassis on järgmisel hooajal mängus tiitel nii sõitjate, kaardilugejate kui ka võistkondade arvestuses, siis WRC3-s jagatakse erasõitjate vahel välja vaid sõitjate tiitel.

Sarnaselt praegusele WRC2 Pro-le hakkaksid tulevikus WRC2 klassis osalema vaid tootjatiimid (näiteks Škoda) ja FIA poolt reguleeritud iseseisvad tiimid - näiteks kvalifitseeruks selleks ilmselt Petter Solbergi võistkond, kes sõidab küll Volkswageniga, kuid ei ole ametlikult tootjatiim.

Samuti restruktureeritakse üldist erinevate autode klassifitseerimist ning luuakse viis tasandit. "Rally 1" tähistaks praeguse põlvkonna WRC-autosid, "Rally 2" praeguseid R5 autosid (millega sõidetakse WRC2 ja WRC2 Pro klassis), "Rally 3" oleks uhiuus klass, mis oleks oma olemuselt odav neljarattaveoline auto - sisuliselt praegune R2 (JWRC) auto koos tagumise diferentsiaaliga. FIA soovib, et sellise auto maksumus jääks alla 100 000 euro. "Rally 4" oleks praegune R2 auto, millega sõidetakse JWRC-s, "Rally 5" oleks võrdne praeguse R1 klassi autoga.