Vormel 3 tänavusel hooajal on konkurentide ees tempot dikteerinud Prema tiimi piloodid, kellest Robert Schwartzman hoiab punktitabelis esimest, Jehan Daruvala teist ja Marcus Armstrong neljandat kohta. Ainsana mahub "puna-valgete" vahele Vips, kes peab kahe järelejäänud sõiduga kindlustama kolmandat kohta, et saada F1 superlitsents.

Prantslane Perrin ei osanud nimetada ühte kindlat asja, mille tõttu tänavu Premale alla on jäädud, kuid arvas, et enim punkte on Vipsil kaduma läinud võidusõiduintsidentide tõttu. Hitechi auto on tiimipealiku sõnul alati konkurentsivõimeline olnud.

Millised on peamised jututeemad, mis te siinsetel koosolekutel läbi käite?

Meil on vabatreeningu ja kvalifikatsiooni vahel väga vähe aega midagi muuta, seega me peame sellest lühikesest ajast võtma maksimumi. Rada on üsna pikk (5,848 km), mis tähendab, et sõit ei saa lihtne olema. Selle muudab erilsieks 90-kraadiste kurvide rohkus, mis on üsna ebaharilik. Pärast kahte pikka sirget tulev kolmas sektor on pehmetele rehvidele väljakutsuv, eriti pikk kurv vasakule.

Kuidas te Jüri senise hooaja kokku võtaksite? Algas see päris hästi, aga lõpp on käest ära läinud.

Tõepoolest, läksime suvepuhkusele teisel kohal ja jäime liidrist vaid 12 punktiga maha. Spa ja Monza olid meie jaoks keerulised etapid, kus me kaotasime liidrile päris palju punkte. Aga oleme nüüd siin, et hooaeg tugevalt lõpetada.

Millest auto seisukohalt puudu on jäänud?

Ma ei tea. Ei olegi midagi erilist välja tuua. Monza kvalifikatsioonis peatas meid kõiki punane lipp. Jüri ei saanud esimese korraga aega kirja. Teist korda boksist välja tulles oli ta kiireima autoga samas rütmis, enne kui see punase lipu probleem tekkis. Spas kaotasime me võidusõiduintsidentide tõttu palju punkte. Natuke siit ja natuke sealt. Ei ole ühte kindlat asja, millele saaks näpu peale panna.

Üllatab teid, et Prema autod teistest nii palju kiiremad on?

Neil on kolm väga head sõitjat, kes teineteist suruvad ning nad on üsna järjekindlad igal rajal. Isegi kui nad ei võitle esikoha pärast, on nad alati poodiumil. Alguses olime meiegi. Nad ei tee sõitudes vigu, mis on punktide kogumise mõttes väga tähtis.

Kui enesekindel te olete, et Sotšist võib tulla hea tulemus?

Olen üsna enesekindel, sest varasemalt oleme me pehme rehviga sõitudes head olnud. Me tegime hea ettevalmistuse. Jüri tegi simulaatoris head tööd ning see lisab ka mulle kindlust.

Kuidas vihm võidusõitu võib mõjutada?

Tundub, et laupäevase esimese sõidu ajal võib sadada. Monza teises sõidus, mis algas samuti vihmas, oli Jüri selgelt kõige kiirem (tõusis 25. kohalt 11-ndaks - G.L). Meie auto ja sõitja taha ei tohiks midagi jääda.

Mis te arvate, mis Jürist järgmisel aastal saab?

See ei ole minu, vaid Red Bulli otsustada. Olen kuulnud erinevatest võimalustest, aga kõik on nende kätes. Mul on keeruline sel teemal kaasa rääkida.