Toyota tahab, et reeglimuudatused garanteeriksid sarjas stabiilsuse ja vähendaksid testimist, mis lubaks ehitada vähem mootoreid, kuid samas tuleks nende ehitamiseks rohkem aega kulutada. Kui vastavad plaanid teoks saavad, siis on Toyota huvitatud mootorite müümisest väiksematele meeskondadele ning tugevat huvi on juba ülesse näidanud Jordani meeskond.

„Kui meil on piisavalt võimalusi, siis me teeme seda,” lausus Toyota F1 programmi juht John Howett. „Samas on hetkel mootorireeglid täiesti lahtised ja me ei saa midagi kindlat öelda.”

Jordani meeskonnal on praeguse mootoritarnija Fordiga leping ka 2005. aastaks, kuid kokkuleppes on punktid, mis lubavad selle enneaegselt lõpetada.

Mootorite hinna alandamiseks võib Jordan võtta üheks oma võistluspiloodiks Toyota testisõitja Ryan Briscoe ning ühtlasi lubada Toyota meeskonnal kasutada oma Brackley’s asuvat tuuletunnelit.