Ogier triumfeeris Algarve teedel ka 2013., 2011. ja 2010. aastal.

Pühapäeva 43,2-sekundilise eduga Hirvoneni ees alustanud Ogier võttis küll päeva algust rahulikult, kuid lõpetas ralli stiilselt. 14. katsel näitas ta viiendat aega, järgmisel oli neljas ja viimasel taas kiireim.

Lõppseis: 1. Ogier 3:33.20,4, 2. Hirvonen +43,2, 3. Östberg +1.12,4, 4. Mikkelsen +4.50,5, 5. Solberg +5.10,2, 6. Prokop 8.27,2.

Drive DMACK Fiesta Trophy arvestuse esimesel etapil osalenud Sander Pärn saavutas kohe klassivõidu. 

„Esimesel katsel olin aeglane, legend polnud päris see, mis oleks pidanud
olema ja pisut segas keskendumist ka ootamatu liidrikohale tõusmine.
Enne kahte viimast katset tuli minu juurde Kuldar Sikk, kes on siin
Oleksii Kikireshko kaardilugeja. Nimelt ta startis täna kaks autot enne
meid. Kuldar, kes mind on mu karjääri vältel palju aidanud, innustas
mind pingutama ja andis head nõu. Teise katsega suutsime tempot tõsta ja
Cave'ist taas mööduda ning ka viimasel säilitasime külma pead ja head
kiirust," sõnas Pärn võidu järel. "Väga hea meel, et saime siit sarja maksimumpunktid, selle pealt
on hea edasi minna järgmistele etappidele Poola ja Soome, kus usun, et
näitame ka head kiirust. Valisime siin sellise pika maa taktika ja see
töötas. James'iga sujus koostöö suurepäraselt, tänud nii talle kui ka
meie Ford Fiesta R2 autod ette valmistanud M-Sport meeskonnale ja DMACK
rehvitootjale. Veel on hea märkida, et Portugalis oli stardis omaaegne
Aava-Sikk rallitiim peaaegu täiskoosseisus, lisaks mulle veel Karl
Kruuda ja Martin Kangur ning meie juhendaja Kuldar Sikk. Puudu oli vaid
Urmo Aava."

Karl Kruuda (Ford Fiesta S2000) sai WRC2 klassis neljanda koha. „Loomulikult me üritasime, kuid teisel katsel pidime täna teiste paremust tunnistama. Esiotsa meestel oli õnne ka, nii Tidemand, kui teise koha saanud Ketomaa käisid küljega puus, kuid jätkasid rallit. Teise katse alguses andsime mägisel osal liiga palju ära ja seda enam tagasi ei sõitnud. Peame seda nüüd analüüsima ja vigadest õppima, et tulevikus selliseid vigu ei juhtuks. Muidu ralliga rahul, näitasime Super 2000 autoga head kiirust ja võin öelda, et R5 ja RRC autode vastu võideldes jäi mõni katse ka pisut auto taha. Tegin ka ise vigu ja arenguruumi on. Autost päris 100% veel ei võta, kuid palju pole ka puudu. Meie järgmine start peaks olema Sardiinia MM-ralli,“ rääkis Kruuda.

Martin Kangur ja Andres Ots (Ford Fiesta S2000) parandasid viimasel päeval tublisti kohta, kui tõusid WRC 2 klassi 10. kohal 13. positsioonile. „Meile oli see kogemuste ja võistluskilomeetrite kogumise ralli. Usun, et meie kiirust pärssis ka ka see, et kui reede õhtul soovisime saada juurde pehme seguga kruusarehvi, olid need otsas ja pidime sõitma kõvema seguga. Konkurendid olid rajal ka pehmema seguga. See jääbki pisut kripeldama, et ei saanud päris õiget kiirust näidata, kuid tähtis on see, et lõpetasime kõik kiiruskatsed ja õppisime selle nädalavahetusega palju. MM-rallid ja eriti Portugal on ikka väga keerulised,“ rääkis Kangur.

WRC 2 arvestuses võitis Nasser Al-Attiyah Jari Ketomaa ees.