Uus rekord püstitati ka sotsiaalmeedia kanalis Twitter, kus otseülekande ajal tehti Super Bowli teemadel 24,9 miljonit "säutsu". Eelmisel aastal oli selleks numbriks 24,1 miljonit.

Varasem telerekord kuulus 111,3 miljoni vaatajaga 2012. aasta Super Bowlile, kui kohtusid New York Giants ja New England Patriots. Mullune Super Bowl jäi rekordile pisut alla, köites "vaid" 108,7 miljonit inimest.

Fox Sportsi programmidirektor Bill Wanger rääkis AP-le, et on tänavustest vaatajanumbritest üllatunud, kuna Seahawksi 29:0 juhtima asumisel kardeti, et inimesed loobuvad neljanda veerandaja vaatamisest. "Ütleme nii, et me ei avanud selle peale just šampanjapudeleid," ütles ta.

Veel teatas Fox, et internetist jälgis mängu kõrghetkel, milleks oli kolmanda veerandaja lõpp, 528 000 inimest.