Ilm Mugellos oli jahe ning Michelini tiimid said testida rehvide sobivust rajal, mille temperatuur tõusis lõunaks 16 kraadini.

Toyota testis taas uusi aerodünaamika osi ning Mika Salo sõnul oli see esmine korralik võrdlustest.

“Me ei ole varem aerodünaamikat korralikult testinud. Nüüd me teame, millal downforce´i lisada ja millal teda maha võtta. Meil on veel palju teha aerodünaamika programmiga ka homme.”

Salo põhjustas ka ainsa punase lipu, kui ta mootor rajal üles ütles.

Jean Alesi sõnul on raske taas F1-ga harjuda.

“Ma olen siin sõitnud väga palju kordi Sauberi ja Ferrariga ning mulle väga meeldib see rada. See on väga raske rada, aga mul ei ole kunagi siin kaelaga probleeme olnud. Probleem on taas kiire autoga sõita,” kirjeldas oma elamusi Alesi, kes sõidab DTM sarjas.

Alexander Wurz tegi kestvustesti, kuna San Marino GP-l lagunes Räikköneni autol väljalaskesüsteem ning üks osa sellest kukkus rajale. McLareni sõnul oleks mõne ringiga vedrustus kuumusele järele andnud.

Mugello testide parimad ringiajad teisipäeval:

KNimiTeamAegRinge
1.WurzMcLaren1’23“28892
2.AlesiMcLaren1’23“96878
3.SaloToyota1’25“45358
4.McNishToyota1’26“80766