Tegemist on Eesti autospordi ajaloos esimese võistlejaga, kes oma elu esimesel MM-rallil sõidab välja masinaklassi kiireima aja ning lõpetab ühtlasi ka võistluse absoluutses paremikus, vahendas Marek Mägea. 

„Mul on hea meel, et suutsime Portugali ralli lõpetada ning seda konkurentsivõimeliste aegadega võrreldes pilootidega, kellel on juba suur kogemus autoralli MM-võistlustelt. Selge, et me ei andnud endast ka maksimumi, sest meie jaoks oli oluline keerulistel mägiteedel toimunud võistlus lõpetada", sõnas Tänak.

"Minu jaoks oli kõige keerulisem harjuda meeletu tolmuga. Jõudsime mitmel kiiruskatsel oma eessõitjale järgi ning tolmus sõites kaotasime päris palju aega. Seetõttu vigastasime ka reedel toimunud ralli kuuendal kiiruskatsel oma Subaru Impreza roolivõimu. Õnneks olid tekkinud probleemid väikesed ning suutsime laupäeval jätkata heas tempos ning võita seejuures ka päeva viimase kiiruskatse. Kokkuvõttes jäin sõidetud ralli ja saadud kogemusega väga rahule".

Eestlaste head sõitu Portugali MM-rallil segasid ka eessõitjatega juhtunud õnnetused, mille tõttu jäi ära või tühistati tulemus mitmel kiiruskatsel. Seetõttu said võistlejad oma katsetulemuse kohtunike kogu poolt määratud aja järgi.

„Eelkõige tuli Tänak omandama sellelt võistluselt MM-ralli kogemust, mis on oluline tema võistluskarjääri edasisel planeerimisel. Väljasõidetud tulemused oma esimeselt MM-rallilt on minu jaoks positiivsed ja annavad julgust edasiste otsuste tegemisel ning talle soovituste jagamisel," arvas Markko Märtin.

"Tegemist oli kogu MM-Motospordi meeskonnale uue väljakutsega, mllega saadi ka korralikult hakkama. Jättes välja reedesel võistluspäeval auto juures olnud väikesed tehnilised viperused, mille tulemusel saadi ka ajaline karistus 10 minutit,  õnnestus ralli kogu meeskonnale suurepäraselt."

Ott Tänak-Kristo Kraag lõpetasid autoralli Portugali MM-etapi N-rühmas üheksanda ja absoluutarvestuses kahekümnendana.