Sõitjad on vahetanud meeskondi, meeskonnad on vahetanud mootoritarnijaid ja tiimi võtmeisikuid — kuidas see kõik on mõjunud, selle kohta saab mõningase ülevaate juba pühapäeva varahommikul.

Eelmise aastaga võrreldes on muutunud rehvitarnijate osas see, et Michelin on läinud ja Bridgestone ainuvalitseja. Kuivailmarehvidest on tiimidel kasutada kaks rehvitüüpi — üks pehmem ja teine kõvem. Võidusõidu ajal peavad sõitjad kasutama mõlema seguga rehve, kui ilm kuivana püsib. Rehvid märgistatakse erinevalt, et ka pealtvaatajail oleks selge, millise rehviseguga keegi rajal liigub.

Mootorite arendus on külmutatud ja modifitseerida võib vaid väheseid sõlmi. Pööretepiiraja on seatud 19000 pöördele. Eelmise aastaga võrreldes võib võistlusnädalavahetusel automootorit vahetada pärast reedest vabatreeningut. Kvalifikatsioonisüsteem on jäänud eelmise aastaga võrreldes samaks.

Austraalia GP 2006

1. Fernando Alonso; Renault-Renault 01:34:27.870
2. Kimi Raikkonen; McLaren-Mercedes +1.829
3. Ralf Schumacher; Toyota-Toyota +24.824
4. Nick Heidfeld; BMW Sauber +31.032
5. Giancarlo Fisichella; Renault-Renault +38.421
6. Jacques Villeneuve; BMW Sauber +49.554
7. Rubens Barrichello; Honda-Honda +51.904
8. David Coulthard; Red Bull-Ferrari +53.983