Suurimaks uudiseks pärast USA GP-d on Montoya lahkumine F1-st ja liitumine NASCAR sarjaga. NASCAR-is hakkab Montoya sõitma küll alles järgmisel hooajal, aga kiire lepingulõpetamise taga oli väidetavalt nii McLareni poolne huvi temast vabaneda kui ka DaimlerCrysleri soov kolumbialasele uues sarjas kaasalöömiseks ettevalmistusaega leida.

Teiseks uudiseks, mitte küll ootamatuks, oli Bridgestone´I kuulutamine ainsaks rehvitarnijaks aastani 2010.

Renault

Fernando Alonso: „Üheksal etapil kümnest olin kas teine või esimene. Arvan, et järgmisel kakeksal etapil oleme võimelised jätkama võitudega ja suurendame edu veelgi.“
Pärast seda kui Fisichella USA-s esimest korda meeskonnakaaslasest kiirem oli, on ta enesekindlust juurde saanud ja kavatseb Renault kodupubliku ees võidelda etapivõidu eest.

McLaren

Kimi Räikkönen: „Prantsuse GP-ks saavad meie autod külge uued osad. Rada mulle meeldib, see sobib ka mu sõidustiiliga — loodetavasti tuleb hea võistlus.“

Pedro de la Rosa: „Loomulikult olen üliõnnelik võimaluse üle võistelda. Magny-Coursi rajal on möödasõidud täiesti võimalikud, tuleb vaid teada kuidas seda teha.“

Ferrari

USA-s saadud Ferrari kaksikvõidu järel on Schumacher veendunud, et võitlus tiitli pärast ei ole veel läbi: „Tahame võita ja kavatseme võidelda lõpuni. Pole mingit põhjust allaandmiseks.“

Massa eelmisel etapil saavutatud teine koht annab lootust, et ta on Ferrarisse sisse elanud ja ehk suudab võidelda ka üldarvestuse kolmanda koha nimel.

Toyota

Toyotal on eelmistel aastatel Prantsusmaal hästi läinud ja eelmisel GP-l neljanda koha saanud Trulli loodab ka nüüd lõpetada punktikohal.
Ralf Schumacher võitis Magny-Coursi rajal 2003. aastal ja on siin punktideta jäänud vaid ühel korral üheksast. Ka tema loodab finišeeruda punktikohal.

Williams

Meeskondlikult Toyota ja Red Bulli järele langenud Williams loodab Euroopas leida vastuse küsimusele, mis siis ikkagi nende masinaga lahti on. Mark Webberi sõnul on neil praegu rasked ajad ja ta loodab, et meeskonnal õnnestub kadunud kiirus taas üles leida.

Nico Rosberg saavutas Magny-Coursi rajal oma esimese GP2 võidu ja usub, et Prantsusmaal ollakse kindlasti paremad kui USAs.

Honda

Barrichello on pärast Jerezi testsõite kindel, et meeskond sai testidelt vajalikud tulemused ja Prantsusmaa GP-l õnnestub kogutud infot ka tiimi kasuks rakendada.
Jenson Buttoni sõidustiil on mehe väitel samuti ideaalselt sobiv just sellele rajale — punktilisa peab tulema.

Red Bull

Coulthardil on seljataga kaks tiimi jaoks edukalt lõppenud etappi (finišeerumised punktikohtadel), kuid väidetavalt ei sobi Magny-Cours Red Bullile ja Coulthardil või Klienil on punktidele jõudmiseks peale hea sõidu ka õnne vaja.

BMW

Heidfeld pole pärast Indianapolises toimunud avariid ja kaelalihaste venitamist saanud vahepeal toimunud testidel osaleda. Villeneuve sõnul oli eelmise aasta Prantsusmaa GP meeskonnale üks edukamaid ja ta loodab sama ka sellelt aastalt.

Midland

Monteiro arvab, et uute osadega varustatud autol on hooaja esimeste punktide püüdmine vahest isegi võimalik. Albers, kes siin eelmisel aastal 200 km/h kiirusega avarii läbi elas, loodab seekord finišisse jõuda.

Toro Rosso

Indianapolisest tõi Liuzzi meeskonnale esimese punkti, Prantsusmaal oleks punktidele jõudmiseks vaja teisi tiime tabavat ebaõnne.


Super Aguri


Super Aguri otsustas anda prantsuse fännidele võimalusi näha kodurajal Oliver Panis´ järel taas prantslast. Saksamaa GP-st alates muutub meeskond taas sõitjate poolest 100% Jaapani tiimiks, Franck Montagny asemel istub rooli Sakon Yamamoto. Järgmist etappi on põhjust oodata — Saksamaal tuuakse lõpuks välja ka meeskonna oma auto.


2005


1. Fernando Alonso Renault-Renault 1h 31min 22.233sek
2. Kimi Raikkonen McLaren-Mercedes +11.8sek
3. Michael Schumacher Ferrari +81.9sek
4. Jenson Button Britain BAR-Honda +1 ring
5. Jarno Trulli Italy Toyota-Toyota +1 ring
6. Giancarlo Fisichella Italy Renault-Renault +1 ring
7. Ralf Schumacher Germany Toyota-Toyota +1 ring
8. Jacques Villeneuve Canada Sauber-Petronas +1 ring