Luca Badoer ütles lõunapausi ajal, et nad katsetasid erinevaid aerodünaamika ja vedrustuse seadistusi. Samuti katsetati taas kummide kulumist ja pidamist.

Michael Schumacheri päev oli väga tihe ning kokku sõitis Ferrari paar 165 ringi, millest Michael 98 ja Badoer 67.

Olivier Panis sõitis välja päeva kiireima aja 1.26,269. David Coulthard läbis tundmatul rajal vaid 28 ringi ning tema parimaks tulemuseks jäi 1.28,548.

Ferrari jätkab testimist kahel rajal. Schumacher sõidab reedel Mugellos ja Badoer Fioranos.

Päeva parimad ajad Mugellos:

1. Olivier Panis McLaren-Mercedes 1.26,269 ringe 105

2.
Michael Schumacher
Ferrari 1.26,306 ringe 98 3.
Luca Badoer
Ferrari 1.27,518 ringe 67 4.
David Coulthard
McLaren-Mercedes 1.28,548 ringe 28

Silverstone

Päeva kiireimaks meheks Inglismaal osutus Jos Verstappen, kes katsetas uusi osasid oma Arrowsil ning tegi Bridgestone`ile uute kummide testi. Justkui nõiaväel algasid ka neljapäeval testid alles peale lõunat, kuna hommikupoolikul sadas ning rada oli märg.

Eddie Irvine oli väga rahul oma kiirusega ning seda oli ka Jaguari tiim. Jaguar võtab ilmselt veel sel hooajal kasutusele uue Cosworth mootori, mis peaks andma meestele väikese lisa võimsuse. Hetkel veel testitakse tema vastupidavust, enne kui võistlusradadele minnakse.

Päeva parimad ajad Silverstone`is:

1. Jos Verstappen Arrows-Supertec 1.25,0 ringe 45

2.
Eddie Irvine
Jaguar 1.26,2 ringe 49 3.
Mika Salo
Sauber-Petronas 1.26,2 ringe 63 4.
Alexander Wurz
Benetton-Playlife 1.26,4 ringe 17 5.
Jarno Trulli
Jordan Mugen-Honda 1.26,8 ringe 74 6.
Luciano Burti
Jaguar 1.27,0 ringe 54 7.
Pedro de la Rosa
Arrows-Supertec 1.27,1 ringe 47 8.
Jacques Villeneuve
BAR-Honda 1.27,1 ringe 51 9.
Antonio Pizzonia
Benetton-Playlife 1.28,3 ringe 31 10.
Patrick Lemarie
BAR-Honda 1.28,5 ringe 58

Williamsi tiim testis oma autot Portugalis Estorili rajal, kus Jenson Button keerutas rooli ning sai tulemuseks 1.23,727. Neljapäeval ühines temaga ka Ralf Schumacher. Estorili ringrajal pole võisteldud F1 autodega alates 1996 aastast ning testigi sõideti seal viimati 1997. Nüüd on Estoril korda tehtud ning FIA andis neile selleks aastaks juba F1 testiraja staatuse.

Minardi testis Giorgio Vinellaga Vairano rajal Itaalias. Tiim on valmistamas täiesti uut aerodünaamilist paketti, mis on välja töötatud Fondmetali tuuletunnelis ning nüüd sai see esimest korda rajal proovitud. Kahjuks ei õnnestunud DELFI´l tulemuste kohta täpsemat infot saada, kuid on võimalik, et uut aerodünaamikat kasutatakse juba Austria GP-l.