Eelmisel nädalal tegime ühepäevase testi Kataloonia asfaldil. Ideaalis oleks vaja Hispaaniaks testida nii kruusa kui asfalti, kuna see on ainuke ralli, kus sõidame mõlemal pinnasel, aga kuna oleme terve aasta juba suht hoolega testinud, siis väga enam lubatud testipäevi järgi ei ole.

Igale meeskonnale on antud igaks aastaks kindel arv päevi, mida võib kasutada Euroopas, lisaks sellele võib meeskond nomineerida ühe piirkonna, kus nad saavad aastaringselt testida, ilma et kasutataks testipäevi.

Üldiselt üritatakse need päevad nii jagada, et kõik sõitjad saaksid testida igale rallile sarnastes oludes. Lisaks on mõned arendustestid. Üldiselt jäetakse ka aasta lõppu detsembriks päevi, et valmistuda uueks hooajaks, kas siis Monte või Rootsi testimiseks, kuna need rallid on spetsiifilisemad ja vajavad rohkem ettevalmistust.

Eelmisel nädalal käisin lisaks testile ka paariks päevaks Inglismaal, kus toimus huvilistele korraldatud rallipäev. Kuna Inglismaal on pikk ralli ajalugu, siis vaadata oli seal omajagu ja väga lahe oli näha, millega omal ajal sai rallit sõidetud. Lisaks WRC-le ja R5-le sain sõita ka Escort MK2-ga. Paar aastat tagasi õnnestus Saaremaal kahjuks küll vaid paar katset sõita Starletiga, aga Escort tekitas jälle rohkem isu tagaveolise auto vastu. Loodetavasti tulevikus tekib kodus võimalus veel mõni ralli sõita.

Sel nädalal tuleb teha ära ka ettevalmistus Saaremaa ralliks. Ralliklubis sätitakse autod valmis, üritame veel teha väikese testi. Kui Hispaaniast tagasi, tuleb veel käia Walesi testis ja sealt juba otse Saarde ja stardipoodiumile. Loodetavasti mõni lend hiljaks ei jää, muidu võib ajaga kitsaks minna.