“Võitjale saab osaks kordumatu võimalus sammuda suurel jalgpalliareenile 2018 FIFA World Cup Russia™ finaalmängu eel ning see pakub elamuse tervele perele, mis jääb meelde kogu eluks. Saata käekõrval oma kangelane elu ühele tähtsaimale mängule – see võib olla võimas tunne,” rääkis McDonald’si tegevjuht Vladimir Janevski.

Legendaarset staarisaatja programmi on korraldatud juba alates aastast 2002 ja seeläbi on tuhanded lapsed üle maailma saanud tunda kirjeldamatut rõõmu ja elevust, mida pakub ühel maailma suurimal spordiüritusel osalemine.

Eestis võitis 2016. aastal loosi tahtel võimaluse sõita Prantsumaal aset leidnud EM-finaalturniirile 9-aastane Olga Simagina ning 2014. aastal naeratas McDonald’si “Saada staar staadionile!” kampaania võiduõnn Murastest pärit Lukas Elole, kes reisis koos oma isaga Brasiiliasse ja sai osa FIFA MM-i poolfinaalimängust. Tänavuse kampaania võitev laps saab koos ema või isaga võimaluse osaleda 2018 FIFA World Cup Russia™ finaalmängul, mis toimub 15. juulil Moskvas. Võitjad saavad auhinnaks kõik-hinnas-reisi Venemaale, mis hõlmab lennupileteid, majutust, meelelahutuslikku eriprogrammi koos teiste osalejatega, linnaekskursiooni ning loomulikult pääsmeid finaalkohtumisele.

Jalgpallipäeval, mida korraldab McDonald’s koostöös Eesti Jalgpalli Liidu ja Viimsi Martin Reimi Jalgpallikooliga, tuleb lastel koos vanemaga täita kuus lihtsat ja lõbusat ülesannet, mis on jõukohased kõigile, sõltumata sellest, kas osalejad on jalgpalli enne mänginud või mitte.

Jaga
Kommentaarid