Eddie Irvine oli sel korral kiireim mees ja tegeles koos tiimikaaslase Johnny Herbertiga uute aerodünaamiliste lahenduste katsetamisega. Jos Verstappen proovis auto tasakaalu ja kummide kulumist. Jacques Villeneuve katsetas BAR autoga esmakordselt Honda poolt valmistatud vedrustust ning sai kirja seitsmenda aja. Kanadalase sõnul tuleb nendega veel tugevalt tööd teha.

Jordanid katsetasid samuti uut vedrustust ning seda kasutatakse ka A1 ringil. Frentzeni sõnul on uus vedrustus erinev, kuid vajab veel tööd.

Päeva parimad ajad:

1. Irvine Jaguar 1'26"400 ringe 41

2.
Verstappen
Arrows 1'26"620 ringe 69 3.
Wurz
Benetton 1'26"630 ringe 37 4.
Herbert
Jaguar 1'26"810 ringe 56 5.
Diniz
Sauber 1'27"000 ringe 60 6.
Frentzen
Jordan 1'27"530 ringe 69 7.
Villeneuve
BAR 1'28"120 ringe 20 8.
Pizzonia
Benetton 1'28"770 ringe 54 9.
Lemarie
BAR 1'29"310 ringe 64

Mugellos testisid autosid taas Ferrari ja McLareni testipiloodid, kellest kiiremaks osutus taas Olivier Panis. Luca Badoer testis vedrustuse seadistusi ning kumme. Ferrari otsib ilmselt vastust küsimusele, miks viimasel etapil nende kummid kiiremini kulusid, kui konkurentidel.

Täna alustavad Mugellos teste kaks kõige suuremat konkurenti Michael Schumacher ja David Coulthard ning ilmselt on oodata Ferrari ringiaegade olulist paranemist.

1. Panis McLaren-Mercedes 1.25,966 ringe 79

2.
Badoer
Ferrari 1.27,014 ringe 81