FIS MK Otepää võistluseni jäänud 60 päeva
Eelmüük toimub www.delfi.ee internetileheküljel (sealt võib leida ka täpsemat teavet), Favora tanklates (Tartus, Valgas,Otepääl, Võrus, Põlvas, Kohtla-Järvel, Aoveres ja Mäol) ning Hermann Reisid büroodes (Tallinnas Pärnu mnt. 10, Tartus Lossi 2 ja Pärnus Rüütli 41), aga ka 9. veebruaril kella 14-22 ka Otepää suusastaadionil.
Eelmüügist pileti ostnud saavad autoaknale paigutatud piletiga parkida Otepää linnas, kõik teised pargivad vastavalt saabumissuunale Otepää lähiümbruse parklates. Samuti on
võimalik eelmüügist hankida suure bussi luba (100.- EEK), mis annab õiguse parkida Otepää linnas.
Vastavalt liikluskorraldusele Otepää lähiümbruse parklatesse suunatud pealtvaatajatel pole aga tarvis muretseda — kõigist parklatest väljuvad tasuta bussid Otepää bussijaama ja loomulikult ka hiljem tagasi.
Piletid:
Staadionipilet 250.- EEK (alaealised 150.- EEK, alla 120 cm tasuta)
Staadioni perepilet 500.- EEK (2 täiskasvanut koos oma alaealiste lastega)
Rajapilet 100.- EEK (alaealised ja pensionärid 50.- EEK, alla 120 cm tasuta)
Raja perepilet 200.- EEK (2 täiskasvanut koos oma alaealiste lastega)
Teadmiseks pealtvaatajatele:
- Piletiga on võistluste territooriumile ühekordne sissepääs ja pilet kehtib ühele (v.a. perepilet);
- Staadionipiletiga pääseb ka rajatsooni;
- Võistluste territooriumile ei lubata siseneda suuskade, kelkude ja koduloomadega, samuti alkoholijoobes või kaasavõetud alkoholiga isikuid;
- Reedel, 9. veebruaril kell 20.00 toimuvale võistluste avamisele on sissepääs tasuta;
Otepää rada külmakraadide ootel
Maailmakarikavõistlustel kasutatav 5 kilomeetri rada (mehed sõidavad kaks ringi) Otepääl ootab külmakraade. Võistluse direktori Alar Arukuuse sõnul on suurem osa rajast kaetud saepuruga, mis tagab siledama aluspõhja ka vähese lume korral ning on
oluliseks lume säilitajaks soojakraadide tulekul.
“Tehvandil on valmis kunstlume tootmissüsteem, mis tänaseks koosneb kolmest
veevõtutiigist ja 1,2 km pikkusest torustikust. Lisaks on ootamas kolm teisaldatavat lumekahurit. Süsteemi käivitamiseks on aga vaja kahte-kolme külmakraadi ning vähegi püsiva miinustemperatuuri puhul on 2-3 nädalaga võimalik toota 5 kilomeetri rajale
vajalik lumekogus,” selgitas Arukuusk. “Tänaseks on MK-rajale paigaldatud ohutuspiirded, reklaamaiad ja märgistus, suusaradade hooldamiseks on ootevalmis kaks rajatraktorit.”
Videotabloo abil täielik ülevaade
Otepää MK korraldajad sõlmisid hiljuti koostöölepingu Soome firmaga Hego Timing, kelle ülesandeks on maailmatasemel ajavõtu korraldamine. Soomlaste vahendusel peaks Otepääle jõudma ka Sony Finland poolt renditav videotabloo. Esmakordselt
Eesti suusavõistluste ajaloos kasutatava tabloo suuruseks on 40 ruutmeetrit (7,3x5,3 m) ja suusastaadionil viibivad pealtvaatajad saavad nii nautida täielikku võistlusülevaadet, sest tablool näidatakse Eesti Televisiooni toodetavat rahvusvahelist telepilti.
Otepää tutvustas end Beitostölenis
10. veebruari MK-etapi võistluse direktor Alar Arukuusk ja võistluskomitee esimees Tiit Pekk käisid MK-sarja avavõistlusel Norras Beitostölenis tutvustamas maailma suusarahvale Otepää MKd.
“Võistkonna esindajate koosolekul rääkisime oma valmisolekust MK-etapi korraldamisel ning selgitasime 1999. aasta etapiga võrreldes toimunud muudatusi. Et enamus võistkondi osales mullusel etapil, kasutasime antud aega maksimaalselt ning saime lühidalt hakkama. Samas jagasime kõigile kohalviibinud 16 tiimile kutsed ja infopaketid ning saime võistkonna juhtidelt kiita, et oleme juba kaks kuud enne võistlust nii põhjalikult valmis,” kinnitas Tiit Pekk.