Silverstone`i testid jäid väga lühikeseks, kuna rajale saadi paksu udu tõttu alles kella 14.00-ks. Udu oli sedavõrd paks, et ambulansi helikopteril ei lubatud rajakõrval maanduda. Päeva kiireima mehena figureeris Heinz Harald Frentzen, kes katsetas uus aerodünaamilisi elemente, selhulgas uut auto põhjaplaati.

Suuremaid vahejuhtumeid ei olnud ning ainukene tehniline probleem oli Alex Wurzil, kelle käigukast andis järele.

Päeva tulemused:

1. Heinz-Harald Frentzen Jordan Mugen-Honda 1.27,13 ringe 53

2.
Pedro Diniz
Sauber-Petronas 1.27,18 ringe 49 3.
Johnny Herbert
Jaguar 1.27,24 ringe 30 4.
Jos Verstappen
Arrows-Supertec 1.27,50 ringe 35 5.
Alexander Wurz
Benetton-Playlife 1.28,55 ringe 11 6.
Antonio Pizzionia
Benetton-Playlife 1.28,71 ringe 43 7.
Luciano Burti
Jaguar 1.38,47 ringe 25

Ferrari lubas McLarenil testida oma kodurajal, kuigi ühe päeva maksumuseks sai umbes 250 tuhat krooni. Sel korral oli testipilootidest kiireim Luca Badoer, kelle kiireim ring oli 1.28,680. McLareni testipiloot Olivier Panis sai parimaks ringiajaks 1.27,370, mis on pea poolteist sekundit kiirem.

See on Ferrari ajaloos esimene kord, kus kõige tõsisemal konkurendil on lubatud Mugellosse testima tulla. Eelnevalt on seal testinud vaid Minardi, Sauber ja Prost. Mugello sobib seadistuse otsimise poolest väga hästi A1 ringi jaoks, kuna seal on suhteliselt sarnased kurvid Austria ringrajaga. Mõlemale testipiloodile oli esimest korda sellel rajal sõita ning kumbki läbis päevaga üle 70 ringi.

Asjad lähevad huvitavaks Mugellos neljapäeval, kui testima tulevad nii Michael Scumacher, kui ka David Coulthard. Badoer ja Panis testivad ka kolmapäeval.