Ecclestone pahandas tiimide peale, kuna osad neist ei vaevunud reedestel treeningutel Magny Coursis rajale tulema. Tiimid testisid samal rajal nädal varem kolm päeva, mistõttu seadistused olid paljuski teada ning otsene vajadus autosid lõhkuda puudus.

Testimise keelamise idee käis välja mõned kuud tagasi Flavio Briatore, kes sai taas Benettoni tiimi bossiks, peale seda, kui Renault ostis võistkonna ära. Briatore väitis, et etappide vahel pikkade testisessioonide pidamine on kallis ning seetõttu ei viitsi paljud reedeti ning laupäeva hommikuti enam rajale minnagi. Briatore arvas, et kui testimine viia läbi ainult reedeti, siis vähendaks see vahet, mis on suurte eelarvetega tiimide ja ülejäänute vahel, kuna tippmeeskonnad ei saaks ennast niivõrd põhjalikult ettevalmistada ning uusi detaile pidevalt proovida. See pärsiks omakorda autode pidevat tehnilist arendust, mille tõttu praegu sesooni alguse Ferrari või McLaren sarnaneb vaid väliskuju poolest sesooni lõpu autoga ja suurem osa detaile on juba täiesti uued.

Lisaks Briatorele ja Ecclestone`ile pooldavad sellist lähenemist ka Prost ja Williams. Briatore sõnul oleks sellisest vormist huvitatud ka kõik sponsorid ja fännid, kes saaksid sellisel juhul kogu testi ühe päeva jooksul ära näha. Üks variantidest on veel kahepäevane kvalifikatsioon, kus võetakse mõlema päeva keskmine aeg ning see ühtlustaks stardirivi halva ilma puhul. Selline idee meeldib paljudele, kuid ei too rahalist kokkuhoidu, vaid ainult autod rajale reedeti. Ecclestone loodab testide keelamisega saada endale ilmselt veel ühe teleülekannete päeva, sest reedeti hetkel ülekandeid ei toimu. Kui kvalifikatsioon toimuks kahel päeval, siis saaks seda ju ka kahel päeval üle maailma näidata, mis suurendaks Bernie sissetulekuid märgatavalt.

Kaks põhikonkurenti McLaren ja Ferrari on aga seisukohal, et kui testid ära keelatakse, siis võivad nemad oma High Tech tuuletunnelites läbi viia analoogseid katseid, ilma et neil oleks vaja tehasest välja sõita, millist võimalust ei ole aga vaesematel tiimidel. See suurendaks nende sõnul ebavõrdsust veelgi. Kahepäevase kvalifikatiooni vastu pole neil midagi.

Otsus testide kohta võetakse FIA poolt vastu juba ilmselt sel aastal ning see saab olema ajaloolise väärtusega. Frank Williamsi sõnul tuleb valida üks võimalustest ning omada julgust seda teed mööda minemiseks.