Sealt sai alguse British American Tobacco liit mootorispordiga. British American Tobacco ei ole sugugi uustulnuk Vormel 1 maailmas. BAT on toetanud nii Arrowsi, Williamsi kui Jordani meeskondasid 1980tel ja 1990te alguses.

British American Racing võistles esmakordselt Vormel 1 sarjas 1999, mis osutus meekonna jaoks katastroofiliseks. Vaatamata suuresõnalisi lubadusi Vormel 1 tormijooksuga vallutada ja hooaja esimene sõit võita, oli varsti ilmne, et nad võivad lugeda suureks vedamiseks, kui nad lõpetavad üheainsa punktiga.

Alguses vedas neid alt tehniline pool ja Jacques Villeneuve pidi 11 sõitu katkestama, mis oli exmaailmameistri jaoks äärmiselt piinlik. Hooaja lõpupoole tehniline pool paranes, aga meeskonnal ei jätkunud kiirust punktide jahtimiseks. 2000 aastast alates vastutab hobujõudude eest Honda ja meeskond on õppinud hoidma madalamat profiili. 2000 aastal oli Jacques Villenuve korduvalt punktikohtadel, kuid poodiumid on jäänud siiski saavutamata, kuigi USA-s oli see väga lähedal.

“Pärast proovisõite on meie lootused realistlikud. Me teame mille osas me olema maha jäänud ja mida me peame tegema, et ette saada, aga tuleb tunnistada, et iga Vormel 1 meeskond teab sedasama. Ainus, mis ma öelda võin, on see, et esiridades saab tänavu olema tugev konkurents ning et seal ei saa olema ainult McLaren ja Ferrari. Seal saab näha Jordanit, Williamsit ja võibolla aegajalt ka meid,” ütles tiimipealik Craig Pollock.

Jutud sisemistest hõõrumistest Pollocki ja Adrian Reynardi vahel viisid alla meeskonna motiveerituse ning kulmineerusid nende kahe vahelise võimuvõitlusega eelmise hooaja lõpus. Olukord lahenes ning nüüd kulgevad asjad normaalselt.

Kaks esimest hooaega

Craig Pollocki eestvedamisel saabus British American Racing Vormel 1 maastikule vana Tyrrelli meeskonna asemele. Suureks läbimurdeks sai lepingute sõlmimine endise maailmameistri Jacques Villeneuve´i ja McLareni protezhee Ricardo Zontaga. Autode hea taseme eest pidi vastutama Reynard, kes on vormeleid tootnud juba aastakümneid ning teeb jätkuvalt autosid CART sarja tarvis. Ometi oli tehnilisi probleeme rohkem, kui tiim oskas neile lahendusi leida. Adrian Reynardi hooaja eelne kelkimine, et Reynardi autod on võitnud kõikides sarjades kohe esimesel hooajal meistritiitli ning et sama juhtub ka F1-s, muutus vaid haledaks farsiks.

BAR tiim sai endale suure sponsorina taha Teleglobe nimelise ettevõtte, mille rahaline tugi lubas tiimil rahastada hooaja. Nüüdseks on Teleglobe teatanud, et 2000 hooaeg oli nende jaoks BAR-iga viimane. Kuna 1999 aastal ei suutnud BAR ühtki punkti koguda, siis jäi ta välja ka F1 teleõiguste raha jagamisest, kus näiteks Ferrari ja McLaren igaastaselt saavad umbes 50 miljonit dollarit, ehk viiendiku aasta eelarvest. Ometi väidab Craig Pollock, et tiimil ei ole rahalisi probleeme, mida näitab ka Jacques Villeneuve`i otsus jätkata tiimis, mille osanik ta on.

2000 aasta oli meeskonnale oluliselt parem ning ei olnud sugugi harvad need momendid, kus Villeneuve oli sõidu ajal esikolmikus. Meeskond sai kokku 20 punkti, milledest Jacques Villeneuve tõi 17. Ricardo Zonta hooaeg oli masendav ning juba hooaja keskel teatas BAR, et tema asemele otsitakse uut meest. 3 punkti ei olnud suurem asi saavutus, kui meeskonnakaaslane Villenuve võttis 17! Zonta siirdus Jordani testipiloodiks ning tema asemele tuli Olivier Panis, kes viitis viimase aasta McLareni testisõitjana. Panis näitas juba esimestel testidel BAR autoga väga häid tulemusi ning kui meeskond teda Jacques`iga võrdselt toetab, siis saab ka teda ilmselt 2001 aastal tihti punktikohtadel näha.