Brasiilia telekompanii El Globo olla maksnud 11 miljonit dollarit F1 ülekannete õiguste eest ja kogu brasiilia rahvas on köetud kuumaks viimase piirini. Nüüd kus nende "poisil" on lõpuks ometi üks kiiremaid ja paremaid autosid istumise all, ootavad kaasmaalased temalt loomulikult ainult võitu. Brasiilia pressis on juba praegu iga päev kõigis lehtedes teemakohaseid artikleid ja ilmselt ei lasta Rubensil enne sõitu rahu tunda, vaid piiratakse teda tele ning fotokaameratega pidevalt. Praeguseks on kõik etapi piletid juba maha müüdud ja ehitakse uusi poodiumeid vaatajatele, keda tundub olevat siiski rohkem, kui rajaäärne eales võib mahutada.

Eelmisel aastal võttis Mika Häkkinen veenvalt ajasõitudes esikoha ja võitis sõidu ilma suuremate probleemideta. Häkkinen võitis Brasiilias ka 1998 ja see on temale suureks psühholoogiliseks eeliseks Ferrari võistlejate ees.

Raskeimaks takistuskiviks võib Rubensi võiduteel saada siiski Ferrari võistkond oma tiimikorraldustega. Nimelt on Ferraris esisõitjaks endiselt Schumacher ja kui Rubensil peakski avanema võimalus temast mööduda, tuleb tema kõrvaklappidesse ilmselt sõnum "tule boksi" või " lase Michael mööda!".

Seega on lisaks tohutule survele mida Rubensile tema kaasmaalased avaldavad võidulootused siiski täbarad. Kui Häkkinen, Schumacher ja võibolla ka Coulthard peaksid katkestama, siis on Rubensil vaja vaid rahulikult lõpuni sõita. Selleks peab aga Barrichello kutsuma kokku ilmselt kõik Brasiilia vihmametsades elavad sortsud, shamaanid ja muud nõiad ning sooritama hulgaliselt woo-doo rituaale.

McLarenid Silverstone`i haavu lakkuma.

McLarenid ja Jordanid on juba testirajal inglismaal, et proovida lahti saada gotermannidest, mis rikkusid nende sõidud Austraalias.

McLareni boss Ron Dennis oli väga murtud, kuna kumbki nende autodest ei läbinud poolt sõitugi. " See oli väga suurt pettumust valmistav sõit, kuna kaotasime tehniliste probleemide tõttu sõidu, mida kontrollisime täielikult!" ütles Dennis peale Austraalia GP-d. " Ainuke positiivne asi nende vigade juures oli see, et need olid samad mis treeningsõitudes ja see omakorda annab lootust, et peale nende parandamist on meie auto taas töökindel. Veelgi rõõmustavam on aga fakt, et oleme taas kiired võitmaks sõite.

Valitsev maailmameister Mika Häkkinen arvas, et Schumacheriga võistlemiseks tuleb sellistest vigadest kiiresti lahti saada. " Meie autod on kiired, mida on ka Ferrarid aga nemad vähemalt ei plahvata! Me peame koheselt kõigist vigadest jagu saama ja hakkama taas kiiresti võitma!"

Olivier Panis asendab Mikat testides ja McLaren kavatseb testida terve selle nädala, sooritades mitme etapi pikkuseid teste. Kolmapäeval tegi Panis Silverstone`i testides kiireimad ringiajad, mis näitab veelkord, et kiirusest McLarenitel puudust ei tule.

Eelmisel aastal olid Ferrarid tehniliselt oluliselt tugevamad kui McLarenid. McLarenid lõpetasid kahepeale kokku 20 korda 32-st ja Ferrarid 28 korda 32-st.