Esimesena maskijagamise ideega välja tulnud suurkaubamaja Mols uksel seisab kaks neiut, kes soovijatele maski pihku pistavad.

Poe tegevdirektori Arnis Veisbardise sõnul mõtlesid nad selle sammuga peagi algavale talvisele soodusmüügi kampaaniale. Allahindlusaegadel külastab poodi keskmiselt 14 000 inimest päevas, igapäevane ostjate arv on aga 8000 ringis.

"Loomulikult ei saa me kellelegi maski sunniviisil pähe panna, kuid pakume võimalust end gripi eest kaitsta. Paljud arvavad, et epideemia hakkab läbi saama, kuid tegelikult see kestab," ütles Veisbardis.

Veisbardise sõnul on maski kasuks otsutanud ka paljud müüjad. "Agarad maskide võtjad on naised, kes on haiguste suhtes ettevaatlikumad, ja inimesed, kel on lähedaste seas juba haiguskogemus olemas," ütles ta.