Pedrot on ajakirjandus ikka pilganud selle pärast, et ta ostis oma koha Arrowsi meeskonda. Hoolimata oma isa rahakotist on poiss igati sõidumees ning seda on ta korduvalt näidanud.

Jos Verstappen on samuti teinud kohati väga head sõitu ning eelmisel aastal teenis ta 5 punkti. Jos´i toetab tiimi peasponsor Orange, kes tegeleb interneti teenuste pakkumisega mitmel pool maailmas.

1998. aastal lõpetasid mõlemad Arrowsi autod võidusõidu vaid kahel korral; Prantsusmaal olid mõlemad autod viimaste hulgas; Monacos tuli andekas Soome piloot Mika Salo neljandaks ja ta meeskonnakaaslane Pedro Diniz kuuendaks. Stabiilsuse tagamine peab olema kindlasti üks meeskonna põhiülesandeid. Sel aastal sõidavad nad AMT mootoritega, mis on 2000 aasta Peugeot mootorite edasiarendus. Kui need jõuallikad Prosti masinate vahel olid, siis kvalifitseerusid nad ilusti Minardide ette eelviimasteks. Loodetavasti saavad Aasia Mootorite Tehnoloogia mehed sest jõuallikast paremini aru, kui prantslased.

Ülevaade:

1977: Asutati Arrows Grand Prix.

1978 — 1983 Riccardo Patrese tõi Arrowsile kuuenda kohaga esimese punkti Long Beachis; Patrese tuli Rootsis teiseks, mis oli meeskonna seni parim tulemus; Patrese sai sõidukeelu osalemise pärast õnnetuses, mis tappis Ronnie Petersoni. 1984: Arrows läks üle BMW turbomootoritele. 1987: Megatron varustas Arrowsit mootoritega, kui BMW loobus. 1989: Arrows avas uue 10 miljoni dollarilise tehnilise keskuse Milton Keynesis. 1989: Wataru Ohashi Footwork Corporation ostis Arrowsi. 1995: Jackie Oliver võttis pärast Footworki loobumist Arrowsi oma kontrolli alla. 1996: Tom Walkinshaw ostis meeskonna kontrollpaki, valitsev maailmameister Damon Hill sõlmis meeskonnaga lepingu. 1997: Damon Hill tegi meeskonna seni parima finiši — saavutades Ungari Grand Prix´l teise koha. 1998: Mõlemad piloodid saavutasid Monacos punktikoha. 1999: Arrows kogus jälle punkte, aga jäi meeskondade arvestuses viimaste hulka.