Yoong vahetab Dale Coyne Racing’us välja mehhiklase Roberto Gonzalez’i, kes ei suutnud pärast avaetappi kindlustada lubatud sponsorrahasid. Esialgu on malaislase leping vaid üheks sõiduks, kuid Yoong loodab, et suudetakse kindlustada vajalik sponsorraha kogus, et teha kaasa kogu Champ Car sarja hooaeg.

„Dale informeeris mind võimalusest pühapäeva õhtul. Oleksin ka muidu Monterrey etapil kindlasti kohal olnud ja töökohta otsinud,“ lausus Yoong. „Õnneks istun sel nädalavahetusel, pärast 5-kuulist pausi, võistlusauto rooli. Kahjuks saab Monterrey etapp minu jaoks väga raske olema, kuna ma pole kordagi Champ Car sarja autot testinud,“ lisas Yoong, kes asub võistlustulle Ford-Cosworth/Lola vormeli roolis.

Champ Car sarja auto võimsus peaks olema praktiliselt sama, mis oli eelmise aasta Minardi-Asiatech F1 auto võimsuseks, kuid Champ Car sarja vormelid kaaluvad F1 autodest oluliselt rohkem. Lisaks ei kasutata rehvisoojendajaid ning keelatud on veojõukontroll, mis muudavad malaislase debüüdi eriti keerukaks.

„Sõitmine oli nauding,“ jätkas Yoong pärast esimest vabatreeningut. „Kahjuks on rada väga libe ning pean sõitma väga ettevaatlikult. Auto on väga võimas, aga juhitavus on oluliselt erinev F1 auto omast. Aerodünaamika roll ei ole siin nii suur kui F1-s.“

„Hetkel on suurimaks probleemiks vajaliku raha leidmine, et jätkata Champ Car World Series sarjas,“ lisas Yoong. „Loodetavasti leian vajalikul hulgal sponsorrahasid, et teha kaasa veel mõned sõidud või kogu hooaeg. Champ Car sari pole kahjuks Aasias nii tuntud kui F1,“ lõpetas Yoong.

Yoong oli täna (reedel) teise vabatreeningu aeglaseim (19. aeg) piloot, kaotades parimale 5,581 sekundit ning kaotus 18.-ndat aega näidanud Rodolfo Lavin’ile oli 1,701 sekundit.