Üks kriitikutest oli Ott Tänaku kaardilugeja Martin Järveoja. „Minu kui kaardilugeja istme asend on muudetud ebaloogiliseks ja ebamugavaks. Praegu käivad vaidlused, et saaks selle loogilisemaks ja minu hinnangul ka turvalisemaks," sõnas Järveoja sügisel Delfile.

Gus Greensmithi endine kaardilugeja Stuart Loudon tunnistas samuti, et uus iste on äärmiselt harjumatu. "Olen nüüdseks uues autos istunud kuus kuud, aga esimesel päeval mõtlesin ma "jumal küll, ma ei saa seda teha". See oli nii võõras võrreldes sellega, millega me harjunud oleme. Sa istud palju rohkem eespool ja palju kõrgemal. Olen rääkinud ka Scott Martiniga (Elfyn Evansi kaardilugeja - toim) ja ta polnud ka alguses sugugi vaimustunud. Okei, sa oled põrandast kaugemal ja ei tunne karmimal kruusateel nii palju lööke läbi selgroo, mis on ilmselgelt hea. Aga siis hakkad sa mõtlema, et mustema stsenaariumi korral, kui sul on suur avarii, oled sa lähemal hoopis katusele," arutles Loudon.

Toyota tehniline direktor Tom Fowler kinnitas nüüd Rallit.fi-le, et FIA leidis kompromissi ja tegi reeglites muudatuse.

"Arutelu tulemusena muudeti istme kõrguse klassifikatsiooni. Kuna FIA-l pole autot ega autojuhti, oli nende lähenemine teoreetiline. See piirang oli probleem ja seda parandati," sõnas Fowler.

"Mõnele kaardilugejale meeldib istuda praktiliselt põrandal, kuigi nad ei näe midagi. Kõik ei taha seda. Klassifikatsioon ütleb nüüd, et peate istuma 110 millimeetrit põrandast kõrgemal. Lõppude lõpuks on see üsna suur erinevus [varasemaga]," lisas Toyota tehnikajuht.