Mäkinenist sai ametlikult Toyota mootorispordiosakonna nõuandja, aga kuigi jaapanlased maksavad talle raha edasi, pole soomlane tööd teinud.

"Jaapan on poolteist aastat täielikult suletud olnud. Midagi ei toimu ja ma pole uues rollis alustadagi saanud," rääkis Mäkinen Iltalehtile.

Võimalik, et Toyota tegi Mäkinenile n-ö kuldse käepigistuse ehk endist juhti tasustatakse heldelt, aga temaga ei soovita enam tegelikult koostööd teha.

Mäkinen on vaba aega kasutanud lõõgastumiseks. "Mul pole enam kuskile kiiret. Reisida pole vaja olnud ja koroonaajal on see niigi raskendatud. Olen leidnud aega puhkamiseks ja see on tore," lausus soomlane.

Mäkineni omanduses olev Puuppola tehas pole enam Toyota WRC-tiimiga seotud.

"Seal ei toimu suurt midagi. Tegeleme seal näiteks põllumajandusega. Tehases on endiselt autod, aga pigem on see nagu muuseum," ütles sõitjana neljakordseks autoralli maailmameistriks tulnud Mäkinen.

Et Mäkinen on endiselt Toyota palgal, pole tal lähiajal plaanis uusi ralliprojekte ette võtta. "Puuppolas oleks selleks infrastruktuur olemas, aga praegu mul ei ole selliseid mõtteid."