Järgmisel aastal läheb autoralli MM-sari üle uutele Rally1 hübriidautodele. Kulude vähendamiseks saavad meeskonnad ja autotootjad tehnoloogiat lihtsustada, muu hulgas aerodünaamika vähendamise teel. Mäkinen pole kindel, kas see suund on õige.

"Huvitav saab näha olema, milline on uute hübriidide mõju sarjale. Muidugi mind huvitab uus tehnoloogia, kuid olen pisut skeptiline seniste sõnumite suhtes, et uus auto muutub aeglasemaks kui vana. See pole ilmtingimata õige suund huvi äratamiseks," sõnab Mäkinen Rallit.fi-le.

"Mäletan, et kui 2017. aastal tulid praegused autod, olid nad koheselt kiiremad ja suurejoonelisemad kui vanad. Sellest sai väikse tõuke kogu sari," lisas soomlane.

Mäkineni sõnul on üks halb näide mootorispordis juba olemas. "Kui võrrelda näiteks vormel-1 sarja ja elektrilist vormel-E sarja, siis ei huvita inimesi elektrilised masinad, sest nendega ei sõideta sama kiiresti," ütles soomlane. "Aeg näitab, kuidas see muudatus toimib. Siiski on natuke kummaline, kui üldine sõnum on, et uued autod on aeglasemad ja vanad R5-autod võivad teatud tingimustel neist kõvemad olla."