"Poola ralliga jäime rahule, õppisime väga palju. Eesmärk oli koguda väärtuslike kilomeetreid. Kokkuvõttes saavutasime 4. koha enda klassis ning saime ka esimese katsevõidu Euroopa meistrivõistluste etapil," rääkis Kaspar Kasari 18.-20. juunil peetud rallist. "Võistlesime Poolas esimest korda ning see oli meile esimene suurem võistlus väljaspool Eestit."

"Poola ralli on sarnane Eestile, kuid pinnas on erinev," jätkas Kasari. "Pinnas on seal pehmem ja liivasem. Keeruline oli sõita just korduvaid katseid. Tulime pigem tagant, rööbas oli juba korralik."

Sel nädalal Lätis sõidetaval Liepāja rallil on ehk selle võrra lihtsam head tulemust püüda, et need teed on Kasarile varasemast tuttavad.

"Liepājas oleme käinud korra 2019. aastal sõitmas. Kindlasti lähme Liepājasse oma sõitu tegema ning proovime olla võimalikult kiired," sõnas Kasari, kes toona võistles koos Karl-Artur Viitraga.

Nüüd on tema Ford Fiesta Rally4 kabiinis kõrvalistmel koha sisse võtnud Rainis Raidma, kellega koos sõidetud kaks rallit. "Esimene ralli oli Otepää talveralli, kus saavutasime võidu oma klassis. Trenni ja ettevalmistusi oleme teinud väga palju. Keeruline on seda panna kilomeetritesse, aga rajakirjutamise trenni teeme igal nädalal, mõnikord isegi mitu korda nädalas ja proovime võimalikult palju testida ka ralliautoga."

Klassivõidu peale hakkavad Lätis sõidetaval Euroopa meistrivõistluste teisel etapil tõenäoliselt duelli pidama Liepājast pärit Mārtiņš Sesks ja Lahtist pärit soomlane Sami Pajari.

Raplamaa võistleja jääb tagasihoidlikuks, ega hakka võimalikku tulemust ennustama: "Kiireid sõitjaid on palju. Kindlasti on Sesks ja Pajari väga kiired! Eks näeme laupäeva õhtul. Meie kindlasti midagi lihtsalt andma ei lähe!"