Kui Portugali ralli järel oli selge, et Tänaku katkestamise põhjus peitus Hyundais, siis ka seekordse katkestamise järel räägitakse, et eestlasel selles süüd ei olnud. Tänak sõitis küll antud olukorras üle kivi, kuid see ei olnud nii suur, et vedrustus peaks kohe järgi andma.

„See ei ole suur kivi. Vale kiiruse, vale nurga alt. Kindlasti toimub õhtul tiimis suurem uurimine ja kukla kratsimine,” kommenteeris All Live’i eetris Tänaku endine tiimikaaslane Kris Meeke.

„See oli õnnetu olukord. Seal ei oleks saanud midagi teisiti teha. See on uskumatu. Nägime midagi sarnast ka Portugalis, kuid seni ei ole täpselt räägitud, mis seal ikkagi juhtus. Ta (Tänak) sõitis küll üle kivi, kuid võib olla tuleks Hyundai tagumist osa tugevdada,” lisas Meeke veel.

Tuntud ralliekspert Karlip kirjutas aga Twitteris, et Tänaku auto vedrustus võis olla purunenud juba varem ning üle kivi sõitmine andis lihtsalt viimase ja lõpliku hoobi. „Vaatasin just kordust ja tundub, et vedrustus oli purunenud juba enne kiviga kohtumist. Tundub, et see juhtus juba varem,” kirjutas ta.