Kui algselt räägiti, et tegemist oli tehnilise probleemiga, siis DirtFish kirjutab nüüd, et antud müsteerium sai lõpuks lahenduse.

David Evans kirjutab, et Rovanperä avastas, et tema Toyotal on vedrustusega probleeme ning saatis seejärel tiimile hulga fotosid. Tiimilt tuli seepeale vastus, et targem on katkestada. Pühapäeval oli Rovanperä taas stardis ning noppis punkikatselt kaks punkti.

Toyota tehniline direktor Tom Fowler sõnas DirtFishile, et ta ei saa detaile kommenteerida, kuid tiim andis selle olukorras tõesti korralduse tuua auto tagasi teenindusalasse.

„Kalle saatis meile mõned fotod auto teatud piirkonnast. Seejärel pidime tegema juba otsuse,” sõnas ta.

„See otsus ei mõjutanud ainult Portugali rallit. Kuna Sardiinia ralli oli juba kohe ukse taga, siis oli selge, et edasi sõites oleks auto saanud tõsiselt kannatada ning seda oleks olnud raske Sardiinia ralliks ideaalsesse korda saada,” avaldas Fowler. „Kui ta oleks rallit jätkanud, siis oleks tulnud auto parandamiseks saata Soome. See oleks kokku olnud viis päeva kestev reis.”

„Nimetatud probleem tekkis eelneva kiiruskatse viimase 100 meetri jooksul. Katsete vahepeal tänaval sõites oli kõik hästi, kuid kiiruskatse ajal oleksid tekkinud probleemid,” lisas Fowler.

Portugali ralli sõideti 20.-23. maini. Sardiinia ralli on kavas 3.-6. juunini.

MM-sarja üldseis enne Sardiinia rallit:

1. Sebastien Ogier (Toyota) 79 punkti
2. Elfyn Evans (Toyota) 77
3. Thierry Neuville (Hyundai) 57
4. Ott Tänak (Hyundai) 45
5. Kalle Rovanperä (Toyota) 41
6. Takamoto Katsuta (Toyota) 36
7. Dani Sordo (Hyundai) 29
8. Craig Breen (Hyundai) 29