Uued hübriidtehnoloogiaga Rally1 autod pole kulude kokkuhoiu eesmärgil nii kiired kui praegused WRC-autod. Nii tekiks kummaline olukord, kus vanade autodega sõitjad võiks MM-tiitli eest heitlevatele pilootidele silmad ette teha.

Seega kaalub FIA võimalust, et praeguse generatsiooni autode võimsust kärpida ja neid ikkagi võistlema lubada. Selleks tuleks piirata mootori õhuvõtuava suurust 2016. aasta autode tasemele.

"Arutame, kas lubame praeguse generatsiooni autodel 2022. aasta rallidel osaleda. Kindel on see, et nad ei tohi olla sama kiired kui praegu. Portugalis oli mul mitmeid kohtumisi ja usun, et saame neid autosid MM-sarjas hoida," rääkis FIA rallijuht Yves Matton portaalile DirtFish.

"Arvan, et vanad autod on erasõitjate jaoks. Ma ei usu, et tootjad neid kasutama hakkaksid," lisas ta.

M-Spordi pealik Malcolm Wilson esitas teema kohta oma nägemuse.

"Olen kindel, et leidub sõitjaid, kes tahaksid WRC-sarjas osalemist jätkata. Oleks hea, kui saaksime heal tasemel osalejate arvu suurendada. Ajal, kui MM-rallidel osalesid näiteks Stobarti ja Munchi eratiimid, oli WRC-sarjas palju kiirete autodega sõitjaid," rääkis britt.