Sprindivõistlus peetakse tänavu kolmel etapil - kahel korral Euroopas ja korra mujal maailmas. Neil kolmel Grand Prix`l sõidetakse reedel esimese vabatreeningu järel sprindi kvalifikatsioon, mis on sarnane praegusele laupäevasele eelvõistlusele. Laupäevase sprindiga, mis järgneb teisele vabatreeningule, pannakse omakorda paika pühapäevase põhisõidu stardirivi.

Lisaks antakse sprindisõidu eest kolmele esimesele ka MM-punkte - võitja saab kolm, teine koht kaks ja kolmas lõpetaja ühe punkti.

Kus täpselt uue formaadiga etapid peetakse, pole veel selge. Varem on spekuleeritud, et üheks võimalikuks kohaks oleks Itaalia etapp Monzas.

Idee lisada F1 etapi kavva laupäevane sprindivõistlus kerkis üles juba mullu ja ühel etapil taheti seda ka proovida, kuid Mercedese jäiga vastuseisu tõttu jäi plaan teostamata. Ent mullune oli sootuks erinev sellest, milles kõik meeskonnad nüüd lõpuks nõustusid. Nimelt sooviti esmalt sprindivõistlust kasutada põhisõidu stardikohtade väljaselgitamiseks sel viisil, et autod läinuks rajale ümberpööratud järjestuses – MM-sarja viimane esimeselt kohalt ja liider startinuks viimasena. Tiimid pidasid säärast kvalifikatsioonisüsteemi liiga karmiks.