Kõige silmaga nähtavam muutus puudutab F1 tiimidega etapilt etapile kaasas käivaid mootorikodusid, mille püstitamine nõuab palju aega ja inimressurssi. F1 juhtide otsusel neid uhkeid baase koroonaajastul aga ei kasutata, selle asemel püstitatakse tiimidele ajutised telgid ning seal, kus võimalik, kasutatakse ära ringraja oma infrastruktuuri.

Näiteks Red Bulli abipersonal väheneb selle tõttu 25 liikme võrra, sest just nii palju mehi läks vaja nende Puumajaks nimetatud mootorikodu püstitamiseks (32 tunniga) ja maha võtmiseks (umbes 24 tunniga).

Teise ettevaatusabinõuna ei lasta enam ringraja vahetusse lähedusse tiime erinevate detailidega nagu rehvide ja kütusega varustavaid isikuid, vaid kõik sellised tooted tuleb meeskondadel vastu võtta rajast kaugemal asuvas kogumispunktis. Tavaliselt on kütusetarnijad pääsenud meeskondade boksidesse.

Rehvitootja Pirelli töötajad korjavad peale sõitu boksidest rehvid kaasa alles siis, kui meeskonnad on boksid vabastanud.

Muude ettevaatusabinõudena jäetakse F1 etappidel ära tavapärane poodiumitseremoonia. Asendustseremoonia plaanitakse läbi viia stardisirgel nii, et piloodid oma autode juurest ei lahku. Samuti ei toimu sõidueelset sõitjate paraadi ehk autokastis publikule lehvitamist. Sõidueelsed intervjuud tehakse bokside ees.