Võistlusnädalavahetus algas sedapuhku probleemidega, mille tulemuseks jäi kvalifikatsioonis saavutatud kaheksas stardipositsioon. Nimelt ei suudetud kvalifikatsiooniks leida auto veermikule head seadet. Samuti tegi muret auto mootor, millest oli kandunud ca 15 protsenti hobujõude — sellest tulenevalt olid ka auto sirgekiirused kesised. Vaatamata kehvale stardikohale õnnestus Sepal sõidus tõusta pea poole kõrgemale, kuid seejärel purunes autol roolivõimu voolik. Vastavalt kohtunike märguannetele tuli suunduda boksi ja viga kõrvaldada. Rajale naastes oli kõrgete kohtade püüdmine juba lootusetu.

Teine start anti regelmendi kohaselt kiiremate autode osas pööratud järjestuses. Kuna Sepa jaoks oli eelmine start ebaõnnestunud tähendas see startimist esimeselt positsioonilt. Stardist pääses Sepast mööda Jukka Ylitalo. Esimeselt ringilt tuli juba liidrina taas kord Sepp. Oma liidripositsiooni suutis Sepp hoida 11 ringi kuni temast pääses mööda 2004. aasta meistrivõistluste võitja Olli Haapalinen Audil. Tihedas pundis sõites pidi Sepp eelviimasel ringil veel ühe konkurendi mööda laskma.

Kuuenda etapiga sai läbi ka Soome Meistrivõistluste sari, kus Sepp pidi vastu võtma napi neljanda koha.

Meistrivõistluste lõppseis:

1. Olli Haapalainen, 229 — Audi A4
2. Pasi Lähteenmäki, 170 — Honda Civic
3. Jani Vuorinen, 147 — Volkswagen Golf
4. Indrek Sepp, 145 — Volkswagen Golf
5. Kari Grönthal, 120 — BMW

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena