Esikoht ei tulnud talle aga sugugi kergelt. Erko Vallbaum (FRenault 2000) osutas kõva vastupanu ning teises sõidus pidi Kallasmaa mängu panema kogu meisterlikkuse, et end eelviimasel ringil Vallbaumist mööda pressida. Vallbaum teenis Eesti meistrivõistlustelt hõbeda, pronks läks Ain Lähkerile (Reynard 923).

Rajal käisid ka vanad Estonia-vormelid, millele peeti omaette arvestust ringiaegade stabiilsuse järgi. Võistluse võitis ja Eesti karikavõitja tiitli pälvis Jaak Kuul (Estonia 21-10), talle järgnesid Jaak Pipar (Estonia 21) ja Taavi Kroon (Estonia 21).

Klassis BMW 325 Cup olid Audru stardid juba viiendaks ja kuuendaks EMV etapiks. Kvalifikatsioonisõidud lubasid pingelist võistlust ja lõppkokkuvõttes ei pidanudki publik igavust tundma. Sarja liider Raimo Kulli võitis küll mõlemad võistlussõidud, ent Ruve Veski pakkus talle tõsist konkurentsi. Veski saavutas kaks teist kohta, kuid rajal lahutas teda Kullist harva rohkem kui sekund. Ka võistluse kiireim ring 1.03,281, mis ühtlasi on BMW-klassis Audruringi rekord, jäi Ruve Veski nimele. Keijo Kaasik oli kahel korral kolmas. Tulemustest vast veelgi tähelepanuväärsem on tõik, et seekord käis rajal koguni 17 BMW-klassi pilooti. Vähemalt sel sajandil pole EMV etappidel ühes klassis sellist startijate hulka varem nähtud.

Super 1600 klassis oli võistlejaid napilt – neli – ning neistki jäi lätlane Armands Keišs avarii tõttu teeveerde juba esimese stardi esimeses kurvis. Martin Seppam tegi kiiret sõitu ja võttis kaks sõiduvõitu, Raul Karu oli kahel korral teine ja Meelis Annus (kõik VW Golf) kahel korral kolmas. Mullune EMV hõbemedalimees Kaspar Aruvee (Lada 2101 Coupe) näitas hommikusel soojendussõidul väga häid ringiaegu, paraku lagunes masinal mootor ja võistlusstartidesse eeldatav favoriit ei jõudnudki.

Noorteklassis võitis kahel korral Steven Puust (Toyota Yaris). EMV senine liider Tristan Viidas (BMW 325i) katkestas esimese sõidu diferentsiaali purunemise tõttu ja kuidas ta teises ka ei üritanud, Puustist mööduda ei õnnestunud. Avasõidus jõudsid esikolmikusse veel Enar-Klaus Kunman (BMW 325i) ja Ott-Joosep Lusik (Toyota Corolla), teises sai Puusti ja Viidase järel kolmanda koha Kunman.

B3 Autorent Võiduajamine 2011 oli ka Balti meistrivõistluste etapiks klassis Super B2000, selles arvestuses sai Roland Feodorov (Honda Integra Type-R) teise koha.

Eesti meistrivõistluste järgmised etapid peetakse samuti Audruringil. 9.-10. juulil toimuvad võidusõidud kuuluvad mõnes klassis osavõistlustena ka Soome meistrivõistluste ja FIA Põhja-Euroopa tsooni sarjadesse, mistõttu võib kohale oodata väga tugevat võistlejate koosseisu. Esimest korda saab Eestis näha kiireid ühemargisarju Porsche Carrera GT3 Cup ja Camaro Cup.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena