WRC vähendas selleks hooajaks tiimide testipäevade arvu 21-ni, lootes selle sammuga kulusid kokku hoida. Kolme põhisõitjaga tiimides saab iga rallimees kasutada maksimaalselt seitset testipäeva.

Neuville ütles portaalile DirtFish: „Minu jaoks on see halb. Ma ei usu, et see säästab raha, ma arvan hoopis vastupidi, sest me teame, et mõned sõitjad osalevad juba enne Rootsi rallit kohalikel võistlustel, mis on palju kallimad, palju aeganõudvamad ja testimisvõimalused on palju väiksemad.“

Hyundai on saatnud Neuville'i meeskonnakaaslase Esapekka Lappi Soome Kuopio rallile, kus temaga liitub ka Toyota sõitja Takamoto Katsuta. M-Sport Fordi piloot Ott Tänak osaleb samal nädalavahetusel ehk 4. veebruaril Otepää talverallil.

Neuville ütles, et tal endal pole võimalust Rootsi ralli eel kuskil võistelda.

M-Sport on uue testimisreegliga saanud ka eelise, sest neil on vaid kaks täiskohaga sõitjat, kelle vahel 21 päeva ära jagada.

„Oleme oma strateegia paika pannud,“ ütles M-Spordi boss Malcolm Wilson DirtFishile. „Ilmselt on Otil [Tänak] rohkem testipäevi, sest me sõidame [täiskohaga] ainult kahe autoga. Nii et see oli meie otsus – me ei sõida kolme autoga, sest tunneme, et ei suudaks tootjate sarjas väljakutseid esitada.“

Viimati nähti tipptasemel WRC autosid ja sõitjaid regulaarselt kohalikel võistlustel 2021. aastal, kui Hyundai meeskond osales Neuville'i ja Tänakuga mitmel erineval rallil üle Euroopa, sealhulgas ka Otepääl.