Raassilla mootorispordikompleksi ümberehitustööd algasid 24. mail ning tänaseks on saanud üsna tüüpilisest rahvakrossirajast kaasaegne rallikrossirada pikkusega 980 meetrit ning minimaalse laiusega kümme meetrit. Stardisirge on 15 meetrit lai. „Paigaldatud on kogu rajakate, nii asfalt kui betoon, juhtimiskeskuse hoone müürid on püsti, varsti algab katuse ehitus ja talve saabudes saab alustada sisetöödega,“ rääkis rada arendava Tarvastu Motoklubi juhatuse liige Peeter Peek. „Ehitajad on tublid ja tegutsevad graafikus, rada ehitab TREF Nord ja hoonet Lindrem.“

Suurem osa rajast on kaetud asfaldiga, väiksem osa betooniga. „Leiduvad mõned negatiivse kaldega viraažid, on üks suurem hüpe ja üks veidi leebem, mis tõstab auto kergeks ja kohe järgneb kurv,“ rääkis Peek. „Erinevad rajaelemendid muudavad positsioonivõitluse kindlasti huvitavamaks.“

Rada on projekteeritud eelkõige rallikrossiks, aga seal saab korraldada ka driftivõistlusi. „Driftimehed nägid siin mitut head trajektoori kõigi klassi autodele. Kindlasti on soov tuua rajale ka supermotovõistlused.“

Jätkub ka Tarvastu karikasari, mis mõeldud eelkõige noortele ja harrastajatele. Esimene võistlus ongi Tarvastu karikasarja etapiks. „15. oktoobril anname võimaluse osaleda ka rallikrossiautodega, et sõitjad saaksid rada proovida ja ka meie ise tagasisidet Eesti meistrivõistluste etapi läbiviimiseks tuleval aastal,“ lisas Peek.

Laupäeval, 15. oktoobril algavad võistlussõidud kell 11.00, pühapäeval kell 10.00.

Video Raassilla uuest rajast: