Rahvusvaheline autoliit (FIA) algatas pärast vastuolulist 2021. aasta viimast etappi uurimise, selgitamaks välja, kas turvaauto protseduur, mis aitas Max Verstappenil viimasel ringil Lewis Hamiltonist mööduda ja maailmameistriks tulla, oli ikka reeglitepärane. Uurimuse tulemusena leiti, et inimvea tõttu ei rakendatud FIA reegleid õigesti. Verstappen võitis toonase Masi otsuse abil esimese MM-tiitli, liidrikohta hoidnud Hamilton jäi ilma rekordilisest kaheksandast tiitlist.

FIA president Mohammed ben Sulayem teatas veebruaris, et Masi koha võtavad üle senine FIA kestvussõidusarja WEC võistlusdirektor Eduardo Freitas ja endine DTM kereautode sarja ametnik Niels Wittich, kes oli juba varem Masi selle aasta asetäitjaks nimetatud. FIA teatas ühtlasi, et Masile antakse alaliidu sees mõni teine roll. Juulis tuli aga uudis, et Masi on siiski FIA-st lahkunud.

Hiljuti rääkis Masi, kui rängalt kõik austraallasele mõjus. „Tundsin, et olen maailma kõige vihatum mees,“ vahendas BBC Masi öeldut väljaandele News Corp. „Sain tapmisähvardusi. Inimesed ähvardasid nii mind kui minu pere.“

„Need olid šokeerivad,“ kirjeldas Masi talle Facebookis saadetud sõnumeid. „Rassistlikud, ahistavad, alatud. Mind kutsuti igasuguste nimedega.“

Masi sõnul mõjutas see ka tema suhteid lähedastega. „Ma ei soovinud mitte kellegagi rääkida, mitte isegi perekonna või sõpradega,“ jätkas ta. „Rääkisin ainult väga lähedaste pereliikmetega, aga sedagi põgusalt. See mõjutas mind füüsiliselt, aga vaimselt rohkem. Tahtsin omas mullis olla. Mul polnud soovi kellegagi rääkida. Kogu kogemus on mind teinud tugevamaks inimeseks.“