Alonso alustas sõitu üllatuslikult kõrgelt, teiselt kohalt, kuid tema tiim Alpine ei teinud virtuaalse turvaauto režiimi ajal kõige õnnestunumaid strateegiavalikuid, samuti olid hispaanlase autol väiksed mootoriprobleemid.

Peale sõitu pidi Alonso kohtunikele aru andma, miks ta eelviimasel ringil Valtteri Bottase ees oma kohta kaitstes sirge peal siksakitanud oli - selle eest talle viis sekundit karistuseks määratigi.

„Väärisime sel nädalavahetusel paremat kui üheksas koht, aga vähemalt lõpetasid meil kaks autot punktikohal,“ ütles Alonso.

„Luhtasime suure võimaluse võidelda potentsiaalse poodiumikoha eest, milleks meil oli kiirus olemas. VSC (virtuaalne turvaauto) tabas meid halval ajal, täpselt enne meie esimest peatust. Olin peasirgel, kui see käivitati ega jõudnud boksi enne, kui see lõppes.“

„Siis oli meil alates 20. ringist mootoriprobleem, millega me pidime toime tulema. Me ei katkestanud ning kasutasime koha kaitsmiseks DRS-i, sest me kaotasime sirgetel palju aega.“

„Pärast eilset esitust on see pettumust valmistav, kuid me üritame oma töökindluse muredest jagu saada ja Silverstone'is rohkem punkte võita,“ lisas Alonso.

Teine Alpine'i piloot Esteban Ocon lõpetas Kanada GP kuuendal kohal.