Enim on hüplemise üle kurtnud Mercedese sõitjad Lewis Hamilton ja George Russell. Hamiltoni selg jäi Aserbaidžaani GP ajal nii valusaks, et seitsmekordne maailmameister kartis seina sõita. Pärast sõidu lõppu oli britil suuri raskusi autost välja saamisega.

„See oli mu karjääri kõige raskem võistlus. Teeksin mida iganes, et seda hüplemist ei oleks. Olen iga kord mures, kui pean taas autosse istuma. Oli palju hetki, kui ma ei teadnud, kas suudan vastu pidada ja autot teel hoida. Mul oleks kiiretes kurvides mitmel korral auto peaegu käest läinud. Viimase kümne ringi jooksul pidin endale kogu aeg sisendama: sa suudad seda, lihtsalt pea vastu,“ rääkis Hamilton.

Autode suurel kiirusel hüplemine on esile kerkinud tänavusel hooajal, mil sõidetakse uure reeglite järgi ehitatud autodega.

FIA teatas eile tehtud avalduses, et kaalub probleemi lahendamiseks erinevaid variante. Pärast Aserbaidžaani GP-d leidus ka neid võistkondi, kelle arvates peaks lahenduse leidma Mercedes ise, mitte lootma FIA peale.

„Milleks nõuda reeglite muutmist? Kui see puudutaks kõiki tiime, siis küll, aga nii karistatakse meeskondi, kel auto põrkumise probleem puudub, sest nad said oma tööga paremini hakkama,“ rääkis Red Bulli võistkonna juht Christian Horner.