Võisteldi kokku kolmes mudeliklassis. Purimudellennukite (F1A), kummimootoriga mudellennukite (F1B) ja sisepõlemismootoriga mudellennukite (F1P) arvestuses.

Üheksast koondisekohast kaheksa oli täidetud Tallinna Nõmme Noortemaja mudellenduritega (juhendaja Ardo Pärna). Lisaks nõmmekatele osales maailmameistrivõistlustel ka üks noor Pärnust Pernova keskuse mudellennuringist.

Võistlusplats oli mägede vahel väikesel lennuväljal. Treeningupäevad olid väga tasase tuulega. Tundus, et meie lennukid ei taha mitte lennata sellise ilmaga. Treeningud ja võistlused toimusid ligikaudu 35-kraadises kuumuses.

F1A võistluspäev oli kõige tuulisem. Puhangud olid 5-6 meetrit sekundis. Parima tulemuse, 4. koha (mis on ka momendil Eesti mudellennu ajaloo kõige parem) saavutas Pärnu mudellennuklubi noor Martin Liiva (juhendaja Ants Selgoja). Kolmandast kohast jäi puudu 12 sekundit. 47-st võistlejast läbisid maksimaalse võimaliku tulemusega 13 noort.

Martin startis esimeses finaallennus siis, kui kümme võistlejat ootasid üksteise kõrval rivis platsil, lennukid paela otsas stardivalmis. Sellega oli hõivatud stardiplatsi suur ala. See segas Martinit ka startimisel. Pukseerimisel ringilt lennukit tagasi tuues ei saanud ta joosta nii palju, kui vaja oleks olnud (poisid olid oma stardinööridega ees).

Lennukit ringilt tagasi tuues jäi lennuk paela otsa tugevama pinge alla, kui oleks vaja olnud ja start kaldus õigest stardijoonest tublisti kõrvale. Sellega kaasnes startimisel kõrguse kaotus. Lennu lõpul planeeris lennuk puude taha.

Kohtunikud olid sunnitud lugema kümneni ja lennuki mitteilmumisel vaatevälja stopperi kinni panema. Vaatamata kõigile pisiäpardustele suutis Martin suunata oma mudeli päris hästi kandvasse õhuvoolu, kus ta mudel püsis seal 268 sekundit. Kaks noort - Venemaa esindaja Mihhail Lomov ja Slovakkia noor Samuel Zachara said esimesest finaallennust maksimaalse tulemuse 360 sekundit.

Teises finaallennus pani vene noor oma paremuse maksma. Eesti noored said F1A-s võiskondliku 19 riigi seas 6. koha koosseisus Martin Liiva (Pärnu MK, 4. koht), Gert Nulk (Nõmme Noortemaja, 28. koht), Karl Männik (Nõmme Noortemaja, 35. koht). Esikoha saavutas Poola, teise koha Saksamaa ja kolmanda Venemaa.

Klassis F1B saadi 13 riigi seas 7. koht. Tuul oli 1-2 m/s. Ilm oli tõusvate õhuvoolude leidmiseks väga keeruline. Minutiga 110 - 120 m kõrgusele tõusvad lennukid kukkusid üsnagi sageli tõusvast õhuvoolust välja ja laskusid teise minuti lõpuks, kolmanda alguseks sageli vaid 20-40 m kõrgusele. Mõnikord õnnestus võistkonnakaaslastel maapinna lähedale kogunenud soe õhk särkidega vehkides liikuma saada ja suhteliselt kiiresti laskuva lennukid jäid mõnikord kuni ettenähtud lennuaja (3 minutit) lõpuni sellel kõrgusel püsima.

Eesti F1 B võiskonda kuulusid Aleks Moistus (Nõmme Noortemaja, 22. koht), Karl Kreis (Nõmme Noortemaja, 26. koht), Karl Männik (Nõmme Noortemaja, 29. koht). Parim oli Venemaa USA ja Poola ees.
Klassiss F1P pandi võiskond välja esmakordselt. Ligi seitsmesekundilise mootori tööajaga mudelid lendavad 110-120 m kõrgusele. Kiirused on suured ja eksimuste ilmnedes on mudelite võistlusvõimetuks muutumine reeglina kerge tulema.

Klassis F1P jõudsid Nõmme Noortemaja noored Hannes Hollo, Gert Nulk ja Aleks Moistus individuaalselt teise kümnesse ja tõstsid võiskonna üldises punktiarvestuses 5.-le kohale.
Eesti noored mudellendurid.