Euroopa 100 parima väljaku hulka kuuluva Estonian Golf & Country Clubi presidendi Jüri Rossi sõnul on hole-in-one’i ehk avalöögiga palli auku saamine kõikide golfimängijate unistus. “Meie üllatuseks on sel aastal Jõelähtmel löödud koguni seitse hole-in-one’i, mis annab lootust, et ka pühapäev jätkub viljakal lainel. Hole-in-one’i realiseerudes ootab mängijat igati vääriline auhind - Toyota Balticu ja Büroomaailma toetusel on selleks puhuks välja pandud uhiuus Lexus IS F Sport auto,” rääkis Ross.

Keskmise golfiharrastaja tõenäosus sooritada edukas hole-in-one löök on üks 12500st, professionaalse golfimängija tõenäosus üks 2500st.

Pühapäeval toimuvale President Cup by Ballentine’sile on registreerinud ligi 150 golfimängijat. Võistluse suurtoetajaks on kahesaja aastase ajaloo ja pikaaegse golfi toetamise traditsiooniga Šoti viski lipulaev Ballantine’s.

Eestis Ballantine’s kaubamärki esindava Pernod Ricard tootejuhi Sulev Kirsti sõnul on Ballantine’sil ja golfil nii mõndagi ühist. “Golfi kodu on Šotimaal ning Šoti sügavas pinnases asuvad ka viski tootmise lätted. Rahvusvahelisel tasandil on golfiklubide ja viskibrändide koostöö laialt levinud ning nüüd on see tava end ka Eestis kehtestamas. Meil on hea meel, et saame turniiri toetades panustada Eesti golfi arengusse,” lausus Kirst.